نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

فیلم The New Mutants با درجه سنی PG-13 اکران خواهد شد

جاش بون تایید کرد که فیلم The New Mutants همچنان قرار است با همان درجه سنی PG-13 در سینما به نمایش در بیاید.

سرانجام قرار است فردا تریلر جدیدی از فیلم The New Mutants (میتونت‌های جدید) منتشر شود که در واقع دو سال از انتشار اولین تیزر تریلر این فیلم می‌گذرد و در ادامه شاهد تاخیرهای پیاپی توسط شرکت فاکس قرن بیستم برای فیلمبرداری دوباره بودیم که ظاهرا این اتفاق نیز در نهایت رخ نداده است. همچنین تایید شده که نسخه اکران فیلم در واقع قرار است نسخه اصلی و کارگردان قسمت فرعی فیلم X-Men (ایکس من) باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از وضعیت نسخه اکران فیلم The New Mutants منتشر شده است. جاش بون، کارگردان این فیلم در پاسخ به یکی از طرفداران در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تایید کرد که فیلم The New Mutants قرار است یک فیلم ترسناک با رتبه بندی سنی PG-13 باشد که پیش از این نیز این فیلم قرار بود با این درجه سنی اکران شود و تغییری در این موضوع داده نشده است.

همچنین بیل سینکیه‌ویچ، طراح کمیک در مورد درجه سنی فیلم The New Mutants و نسخه جاش بون گفت که اتمسفر، رمز و راز و لحن فیلم براساس نظر و ایده جاش بوده و تمرکز فیلم روی بازیگران و شخصیت‌ها است؛ نه تله‌های ترسناکی که اعضای گروه یک به یک قرار است مانند افرادی احمق با آن مواجه شوند و آن را حذف کنند یا از فیلم حذف شوند. آن‌ها یک تیم متحد هستند که باید با وحشت و ترس خود مواجه شوند. در هر حال، بون تایید کرد که آن‌ها هرگز به دنبال ساخت فیلم The New Mutants با درجه سنی بزرگسال (R) نبوده‌اند. همچنین بون پیش از این گفته بود که اگر این نسخه، نسخه کارگردان فیلم نبود، هرگز آن را اعلام نمی‌کرد و وعده آن را به طرفداران نمی‌داد.

فیلم The New Mutants قرار است در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود. میسی ویلیامز، آنا تیلور جوی، هنری زاگا، بلو هانت، چارلی هیتون و آلیس براگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ترسناک The New Mutants حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده