نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

تریلر نهایی فیلم Birds of Prey به‌زودی منتشر خواهد شد

شرکت برادران وارنر به‌تازگی اطلاعات تریلر جدید فیلم Birds of Prey را ثبت کرده که انتظار می‌رود به‌زودی منتشر شود.

ماه شهریور امسال بود که اولین تیزر تریلر فیلم Birds of Prey and The Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn (پرندگان شکاری و رهایی رویایی یک هارلی کویین) به‌صورت اختصاصی در سینماهای محل اکران فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) نمایش داده و در ادامه توسط طرفداران فاش شد. در ادامه شرکت برادران وارنر اولین تریلر رسمی فیلم Birds of Prey را در ماه مهر امسال منتشر کرد که در این تریلر شاهد نمایش تصاویر زیادی از اتفاقات این فیلم مورد انتظار بودیم و پس از آن تیزر کوتاهی نیز در مراسم The Game Awards منتشر شد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدید این فیلم مورد انتظار از دنیای دی سی (DC) به‌زودی منتشر خواهد شد. طبق خبری TrailerTrack که منتشر کرده، شرکت برادران وارنر اطلاعات تریلر جدید و نهایی فیلم Birds of Prey را در ConsumerProtectionBC ثبت کرده که براساس آن، مدت زمان تریلر نهایی این فیلم ۲ دقیقه و ۲۲ ثانیه خواهد بود.

اطلاعات تریلر جدید فیلم Birds of Prey

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله زمان انتشار تریلر در دسترس نیست، اما قابل انتظار است که این تریلر همان تریلری باشد که ماه گذشته برادران وارنر برای افراد حاضر در پنل فیلم Birds of Prey در نمایشگاه کامیک کان برزیل (CCXP) نمایش داده بود و این تریلر هنوز به شکل رسمی منتشر نشده است. همچنین ممکن است طی این هفته شاهد انتشار این تریلر باشیم. مارگو رابی در نقش هارلی کویین، مری الیزابت وینستد، جرنی اسمالت-بل، رزی پرز، ایوان مک گرگور، الا جی بسکو، کریس مسینا، استیون ویلیامز، فرانسوا چاو، مت ویلیگ، درک ویلسون، الی وانگ، دانا لی و تالون رید، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Birds of Prey حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم Birds of Prey برای اکران در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. کاتی یان وظیفه کارگردانی و کریستینا هادسون، نویسنده فیلم Bumblebee (بامبل بی)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده