نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۲

اولین تیزر تریلر فیلم Birds of Prey فاش شد

به‌تازگی اولین تیزر تریلر فیلم Birds of Prey که در سینماهای محل نمایش فیلم It: Chapter 2 نمایش داده شده، فاش و منتشر شده است. 

هفته گذشته بود که اطلاعات اولین تیزر تریلر فیلم Birds of Prey and The Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn (پرندگان شکاری و رهایی رویایی یک هارلی کویین) ثبت شد که طبق انتظار، این تریلر کوتاه پیش از نمایش فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) در سینماها نمایش داده شده، اما کمپانی برادران وارنر تایید کرد که این تریلر قرار نیست به‌صورت آنلاین منتشر شود و اختصاصی سالن‌های سینما باقی خواهد ماند. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر فیلم Birds of Prey فاش شده است. به‌تازگی این تریلر توسط گروهی فاش و منتشر شده که در این تریلر با نمایش بادکنک‌های متعدد که به دنباله فیلم It (آن) اشاره دارد و موسیقی دومین تریلر این فیلم ترسناک نیز در حال پخش است، شروع می‌شود و در ادامه شاهد ورود هارلی کوئین هستیم که ظاهرا DC (دی سی) به دنبال تبدیل کردن این شخصیت به ددپول مجموعه خود است و این تیزر نیز بی‌شباهت به تریلرهای فیلم‌های این شخصیت نیست. در ادامه تصاویر کوتاهی از فیلم Birds of Prey نیز نمایش داده شد که در آن شاهد نمایی کلی از شخصیت شرور و منفی بلک ماسک هستیم که ممکن است کمی طرفداران این شخصیت را ناامید کند.

شما در ادامه می‌توانید اولین تیزر تریلر فیلم Birds of Prey که اخیرا فاش شده، را در یوتیوب تماشا کنید.

اگرچه در طول اولین تیزر تریلر فیلم Birds of Prey شاهد حضور بیشتر شخصیت‌های آن هستیم، اما تصاویر نمایش داده شده حاوی اطلاعات خیلی زیادی نیستند و به‌نظر می‌رسد که برای قضاوت بهتر باید منتظر تریلر کامل و طولانی‌تر این فیلم باشیم. مارگو رابی در نقش هارلی کویین، مری الیزابت وینستد، جرنی اسمالت-بل، رزی پرز، ایوان مک گرگور، الا جی بسکو، کریس مسینا، استیون ویلیامز، فرانسوا چاو، مت ویلیگ، درک ویلسون، الی وانگ، دانا لی و تالون رید، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Birds of Prey حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کاتی یان وظیفه کارگردانی و کریستینا هادسون، نویسنده فیلم Bumblebee (بامبل بی)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Birds of Prey برای اکران در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده