نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

فیلم Wonder Woman 1984 مورد انتظار ترین فیلم Atom Tickets در سال ۲۰۲۰ است

طبق اطلاعاتی که Atom Tickets منتشر کرده، کاربران این وب‌سایت بیش از هر فیلمی در انتظار تماشای فیلم Wonder Woman 1984 در سال ۲۰۲۰ هستند.

به‌تازگی IMDB اعلام کرده که فیلم Birds of Prey (پرندگان شکاری) مورد انتظارترین فیلم کاربران این وب‌سایت در سال ۲۰۲۰ است. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مورد انتظارترین فیلم کاربران وب‌سایت Atom Tickets در سال ۲۰۲۰ نیز مشخص شده است. این وب‌سایت اعلام کرد که فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌ انگیز 1984) مورد انتظارترین فیلم کاربرانش است و بیش از هر فیلم دیگری منتظر تماشای آن هستند. بااین حال، فیلم Birds of Prey، دیگر فیلم دنیای DC (دی سی) در سال ۲۰۲۰ در ۵ فیلم مورد انتظار سال ۲۰۲۰ Atom Tickets قرار ندارد. پس از دنباله فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز)، فیلم Black Widow (بلک ویدو) در رتبه دوم قرار دارد و پس از آن شاهد حضور فیلم No Time to Die (زمانی برای مردن نیست) در رتبه سوم، فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشمگین 9) در رتبه چهارم و فیلم Mulan (مولان) در رتبه پنجم هستیم.

فیلم Black Widow

اگرچه کاربران Atom Tickets گفته‌اند که فیلم Wonder Woman 1984 برای آن‌ها از فیلم Black Widow مورد انتظار است، اما می‌توان انتظار داشت تا شاهد رقابت جذابی بین این دو فیلم برای تصاحب گیشه تابستان امسال باشیم که طی ماه گذشته شاهد انتشار اولین تریلر این دو فیلم بودیم که هر دو تریلر با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شده بودند و ستارگان اصلی هر دو فیلم از جمله بازیگران محبوب یک دهه اخیر سینما نیز بوده‌اند. فیلم Wonder Woman 1984 برای اکران در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۶ خرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. گل گدوت، کریس پاین، کریستن ویگ، پدرو پاسکال، کانی نیلسن، رابین رایت، راوی پتل، گابریلا وایلد، ساندریا شرما و ناتاشا روتول، دیگر بازیگرانی هستند که در دنباله فیلم Wonder Woman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین فیلم Black Widow با بازی اسکارلت جوهانسون، دیوید هاربر، ریچل وایس و فلورنس پیو، برای اکران در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹)، فیلم No Time to Die با بازی دنیل کریگ، رامی ملک، لیا سدو و آنا د آرماس، برای اکران در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ۱۳۹۹)، فیلم Fast and Furious 9 با بازی وین دیزل، میشل رودریگز، جوردانا بوروستر و جان سینا، برای اکران در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) و فیلم Mulan با بازی لیو ییفئی، دانی ین، جت لی و گونگ لی، برای اکران در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۰ (۸ فروردین ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده‌اند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده