نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

نام رسمی قسمت جدید فیلم Ghostbusters مشخص شد؛ اولین تریلر به زودی

به‌تازگی اطلاعات اولین تریلر قسمت جدید فیلم Ghostbusters ثبت شده که نام رسمی این فیلم را فاش کرده است.

ماه مهر امسال بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت جدید فیلم Ghostbusters (شکارچیان روح) رسما به پایان رسید و حال بسیاری از طرفداران در انتظار انتشار اولین تریلر و رونمایی از نام رسمی این فیلم هستند. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Ghostbusters 3 (شکارچیان روح ۳) به‌زودی قرار است منتشر شود. طبق اطلاعات ثبت شده توسط شرکت سونی پیکچرز در BBFC، مدت زمان اولین تریلر فیلم Ghostbusters 2020 قرار است ۲ دقیقه و ۲۸ ثانیه باشد و همچنین مشخص شد که این فیلم قرار است با نام Ghostbusters: Afterlife (شکارچیان روح: افترلایف) منتشر شود. بااین حال، زمان دقیقی برای انتشار این فیلم اعلام نشده، اما قابل انتظار است که اولین تریلر فیلم Ghostbusters: Afterlife همزمان با اکران فیلم Jumanji: The Next Level (جومانجی سطح بعدی) منتشر شود.

اطلاعات اولین تریلر فیلم Ghostbusters: Afterlife

پل راد، کری کن، فین ولفهارد، مکینا گریس و الیور کوپر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ghostbusters: Afterlife حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه‌بر این،  چهار بازیگر مجموعه اصلی که شامل بیل مری، دن اکروید، ارنی هادسون و سیگورنی ویور، می‌شوند نیز قرار است در قسمت جدید فیلم Ghostbusters حضور داشته باشند. جیسون رایتمن، پسر ایوان رایتمن که تهیه‌کننده مجموعه شکارچیان روح و کارگردان دو قسمت اول آن است، کارگردانی قسمت سوم فیلم Ghostbusters را بر عهده دارد. علاوه‌بر کارگردانی، رایتمن به‌همراه جیل کنان، کارگردان فیلم City of Ember (شهر اخگر)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است.

قسمت جدید فیلم Ghostbusters قرار است در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ۱۳۹۹) اکران شود. همچنین فیلم Jumanji The Next Level برای اکران در تاریخ ۱۳ دسامبر امسال (۲۲ آذر) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع TrailerTrack
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده