نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷

اولین تیزر قسمت جدید فیلم Ghostbusters منتشر شد

کمپانی سونی پیکچرز اولین تیزر و تصویر قسمت جدید فیلم Ghostbusters را منتشر کرد که در آن شاهد بازگشت ماشین کلاسیک این مجموعه هستیم.

به تازگی ساخت قسمت جدید فیلم Ghostbusters (شکارچیان روح) تایید شده است که این فیلم یک بازسازی نخواهد بود و اتفاقات آن در دنیای اصلی این مجموعه محبوب علمی تخیلی و کمدی جریان خواهد داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر و تصویر رسمی قسمت جدید فیلم Ghostbusters منتشر شده است. در این تیزر کوتاه که توسط EW منتشر شده، شاهد بازگشت ماشین Ecto-1 هستیم که ماشین تیم اصلی مجموعه شکارچیان روح بوده است. همچنین از موسیقی قسمت اول این مجموعه که توسط المر برنستاین نوشته و ضبط شده بود، برای ساخت این تیزر استفاده شده است. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این تیزر، EW اولین تصویر قسمت جدید فیلم Ghostbusters را نیز منتشر کرده است که در این تصویر نیز شاهد ماشین Ecto-1 هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Ghostbusters

جیسون رایتمن، پسر ایوان رایتمن که تهیه‌کننده مجموعه شکارچیان روح و کارگردان دو قسمت اول آن است، کارگردانی قسمت سوم فیلم Ghostbusters را بر عهده خواهد داشت. علاوه بر کارگردانی، رایتمن به‌همراه جیل کنان، کارگردان فیلم‌هایی چون Monster House (خانه هیولا)، فیلم City of Ember (شهر اخگر) و فیلم Poltergeist (پولترگایست)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده دارد. قسمت جدید فیلم Ghostbusters قرار است در تابستان سال ۲۰۲۰ اکران شود و زمان دقیق اکران آن در آینده اعلام خواهد شد و فیلمبرداری و تولید این فیلم احتمالا از بهار یا تابستان ۲۰۱۹ آغاز می‌شود.

قسمت اول فیلم Ghostbusters در سال ۱۹۸۴ اکران شد که این فیلم موفقیت زیادی را در نزد منتقدان و گیشه به‌دست آورد و در ادامه فیلم Ghostbusters II (شکارچیان روح ۲) در سال ۱۹۸۹ به روی پرده‌های سینما رفت که نتوانست موفقیت قسمت اول را تکرار کند و در ادامه ریبوت فیلم Ghostbusters در سال ۲۰۱۶ اکران شد که با شکست تجاری مواجه شد و به دنبال آن سونی پیکچرز ساخت دنباله‌ آن را لغو کرد. هنوز هیچ اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم Ghostbusters 3 منتشر نشده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده