نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

الیزابت بنکس به‌عنوان کارگردان و بازیگر به فیلم Invisible Woman پیوست

الیزابت بنکس پس از توافق یا یونیورسال پیکچرز وظیفه کارگردانی فیلم Invisible Woman را بر عهده گرفت و همچنین در این فیلم بازی نیز خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، الیزابت بنکس وظیفه کارگردانی فیلم جدیدی را بر عهده گرفته است. بنکس پس از توافق شرکت یونیورسال پیکچرز وظیفه کارگردانی فیلم Invisible Woman (زن نامرئی) را بر عهده گرفته است و همچنین در این فیلم نقش آفرینی نیز خواهد کرد. این فیلم قرار است براساس ایده‌ای اورجینال از بنکس ساخته و منتشر شود. ارین کریسیدا ویلسون، نویسنده فیلم The Girl on the Train (دختری در قطار) وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Invisible Woman را بر عهده دارد که بنکس نیز در نوشتن فیلمنامه به او کمک خواهد کرد. اگرچه هیچ اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم زن نامرئی در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که این فیلم کاملا متفاوت از فیلم The Invisible Man (مرد نامرئی) با بازی الیزابت ماس، است و همچنین احتمال یک کراس اور بین این دو فیلم نیز وجود نخواهد داشت.

ماه گذشته اولین تریلر رسمی فیلم The Invisible Man منتشر شد و این فیلم ترسناک برای اکران در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۰ (۹ اسفند ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. این خبر به دنبال تایید ساخت فیلم Renfield (رنفیلد) منتشر می‌شود که دکستر فلچر، کارگردان فیلم Rocketman (راکت من) وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته است. این فیلم قرار است براساس یکی از شخصیت‌های مجموعه دراکولا (Dracula) تولید شود و قرار است نگاهی جدید و متفاوت از آن را به نمایش بگذارد. به‌نظر می‌رسد که یونیورسال در نظر دارد تا IPهای خود را در مسیر جدید و متفاوتی قرار دهد و فیلم Invisible Woman ممکن است متناسب با برنامه‌ این استودیو باشد.

یونیورسال در ابتدا به دنبال خلق یک دنیای سینمایی از هیولاهای کلاسیک بود که در همان ابتدا با شکست مواجه شد و حال به‌نظر می‌رسد که مسیر جدیدی را برای هیولاهای کلاسیک در نظر گرفته است. بنکس که بیشتر برای بازی در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف شناخته می‌شود، پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Pitch Perfect 2 (آوازخوان حرفه‌ای ۲) و ریبوت فیلم Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی) را بر عهده داشته است و همچنین او پیش از این سه بار نیز نامزد دریافت جایزه امی شده بود. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده