نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۶

تاریخ اکران فیلم مرد نامرئی جلو افتاد

تاریخ اکران بازسازی فیلم The Invisible Man (مرد نامرئی) شرکت یونیورسال پیکچرز و شرکت فیلمسازی بلوم هاوس، چند روزی جلو افتاده است.

پروژهٔ جدید شرکت یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) و شرکت فیلمسازی بلوم هاوس (Blumhouse)، بازسازی فیلم The Invisible Man (مرد نامرئی) است و طبق اعلام رسمی شرکت بلوم هاوس و شرکت یونیورسال پیکچرز، این فیلم را برای اکران در فصل زمستان سال جاری در نظر گرفته شده بود و در همان فصل زمستان و البته چند روزی زودتر روی پرده خواهد رفت. شرکت یونیورسال پیکچرز و شرکت فیلمسازی بلوم هاوس تاریخ اکران این فیلم را که قرار بود ۳ مارس ۲۰۲۰ (۱۳ اسفند ۱۳۹۸) اکران شود، به تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۰ (۹ اسفند ماه ۱۳۹۸) تغییر دادند و این فیلم در روز جمعه روی پرده خواهد رفت. مراحل فیلمبرداری و تولید بازسازی فیلم The Invisible Man تقریباً از یک ماه پیش آغاز شده است. فیلمبرداری و تولید بازسازی فیلم The Invisible Man در یکی از شهرهای اطراف سیدنی در کشور استرالیا شروع شده که پیش‌بینی می‌شود بیشتر مراحل آن نیز در این شهر و استودیوی فیلمسازی فاکس استرالیا انجام شود.

فیلم مرد نامرئی در سال ۱۹۳۳ به کارگردانی جیمز ویل و با نقش‌آفرینی بازیگرانی همچون گلوریا استوارت، کلود رینس و هنری تراورز ساخته شد و روی پردهٔ سینما رفت. در آن سال The Invisible Man توانست در میان «دَه فیلم برتر» از نگاه روزنامه نیویورک تایمز قرار بگیرد و در سال ۱۹۳۴ در جشنواره فیلم ونیز از جیمز ویل بابت کارگردانی و ساخت این فیلم، «تقدیر ویژه» به عمل آمد.

The Invisible Man

حال لی ونل که یکی از خالقان مجموعه فیلم Insidious (توطئه‌آمیز) است و کارگردانی فیلم Insidious: Chapter 3 (توطئه‌آمیز: قسمت ۳) از این مجموعه را نیز بر عهده داشته و سال پیش برای کارگردانی فیلم Upgrade (ارتقاء) مورد توجه استودیوهای هالیوودی قرار گرفت، قرار است وظیفه کارگردانی بازسازی فیلم The Invisible Man را بر عهده داشته باشد. با این‌ حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این فیلم در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که یونیورسال پیکچرز قرار است با بلوم هاوس برای ساخت فیلم‌های جدید از دنیای هیولاهای کلاسیک همکاری کند؛ این فیلم شرکت یونیورسال پیکچرز برگرفته از رمان اچ. جی. ولز است.

حضور الیزابت ماس، بازیگر سریال The Handmaid's Tale (سرگذشت ندیمه) در این فیلم قطعی شده است. همچنین استورم رید، بازیگر نوجوان آمریکایی که برای بازی در فیلم‌هایی چون A Wrinkle in Time (چین‌خوردگی در زمان)، 12Years a Slave (دوازده سال بردگی) و When They See Us (زمانی‌ که آن‌ها ما را می‌بینند) شناخته می‌شود نیز در این فیلم حضور دارد. الدیس هاج و هریت دایر، دو بازیگر دیگری هستند که حضور آنان در فیلم جدید شرکت یونیورسال پیکچرز و شرکت فیلمسازی بلوم هاوس تأیید و اعلام شده است. الیور جکسون کوهن، بازیگر نقش شخصیت درمانده و رانده‌شدهٔ لوک کرین در سریال ترسناک و موفق The Haunting of Hill House (تسخیرشدگی خانه‌ هیل) سرویس استریم نتفلیکس (Netflix)، یکی دیگر از بازیگران بازسازی فیلم The Invisible Man خواهد بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده