نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰

مارک والبرگ برای بازی در نقش سالی به تام هالند در فیلم Uncharted پیوست

مارک والبرگ در حال انجام مذاکرات نهایی با سونی پیکچرز برای بازی در نقش سالی در فیلم Uncharted است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که بازیگر نقش سالی در فیلم Uncharted (آنچارتد) مشخص شده است. ورایتی تایید کرد که مارک والبرگ، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار برای بازی در فیلم The Departed (رفتگان) و حضور به‌عنوان تهیه کننده در فیلم The Fighter (مشت‌زن)، در حال انجام مذاکرات نهایی با شرکت سونی پیکچرز برای حضور در این فیلم لایو اکشن است. والبرگ قرار است نقش ویکتور سالیوان که با نام سالی بیشتر شناخته می‌شود و درواقع الگو و مربی نیتن دریک است و همچنین نقشی مشابه پدر نیز برای او دارد، را در فیلم آنچارتد بازی کند. تام هالند، بازیگر نقش مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول، بازیگر نقش نیتن دریک در فیلم Uncharted است که ما قرار است دوره جوانی این شخصیت را در فیلم مشاهده کنیم.

Uncharted

ماه گذشته بود که تراویس نایت، کارگردان آثاری چون انیمیشن Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار) و فیلم Bumblebee (بامبل بی)، وظیفه کارگردانی فیلم Uncharted را بر عهده گرفت. او درواقع جانشین دان تراختنبرگ، کارگردان فیلم Ten Cloverfield Lane (شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد) در این پروژه شده بود که در ماه شهریور از این پروژه جدا شد تا پنجمین کارگردانی باشد که این فیلم که اقتباسی از یک بازی بسیار محبوب است، را ترک می‌کند. نایت یکی از اعضای تاثیر گذار استودیوی استاپ موشن و انیمیشن‌سازی لایکا نیز محسوب می‌شود. ارت مارکوم، مت هالووی و ریف جودکینز، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم آنچارتد را بر عهده داشته‌اند. فیلم Uncharted قرار است داستان دریک جوان را دنبال کند که با ویکتور سالیوان ملقب به سالی آشنا می‌شود و این داستان در هیچ یک از نسخه‌های بازی Uncharted روایت نشده است.

فیلم Uncharted برای اکران در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم آنچارتد قرار است از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز شود. بازی Uncharted که انحصاری کنسول پلی‌استیشن است، تا به امروز بیش از ۴۱ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. از جمله آثار بعدی والبرگ می‌توان به فیلم Wonderland (واندرلند)، فیلم Good Joe Bell، انیمیشن Scoob (اسکوب) و فیلم Infinite (اینفینیت) اشاره کرد که قرار است در طول سال ۲۰۲۰ منتشر شوند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده