نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۵

فیلم Avatar از روز اول در دسترس کاربران دیزنی پلاس قرار می‌گیرد

جیمز کامرون تایید کرد که فیلم Avatar همزمان با آغاز به کار سرویس استریم دیزنی پلاس در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

سرویس استریم دیزنی پلاس از تاریخ ۱۲ نوامبر امسال (۲۱ آبان) آغاز به کار خواهد کرد و زمان زیادی هم تا آن باقی نمانده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم محبوب دیگری قرار است از روز اول در دسترس کاربران این سرویس استریم جدید قرار بگیرد. والت دیزنی اعلام کرد که فیلم Avatar (آواتار) به جمع فیلم‌هایی اضافه شده که از روز اول در دسترس کاربران سرویس استریم Disney Plus قرار می‌گیرد. در واقع دیزنی با خرید فاکس قرن بیستم صاحب این فرانچایز علمی تخیلی شده که در حال حاضر دنباله‌های آن در دست ساخت هستند و جیمز کامرون، کارگردان فیلم آواتار، نیز با انتشار ویدیویی این خبر را تایید کرده است. او در این ویدیو در پشت صحنه دنباله‌های فیلم Avatar حضور دارد و بینندگان را به تماشای این فیلم از دیزنی پلاس دعوت کرده که شما می‌توانید این تریلر تایید را از طریق صفحه رسمی دیزنی پلاس در یوتیوب تماشا کنید.

جیمز کامرون در پشت صحنه فیلم Avatar

فیلم آواتار در سال ۲۰۰۹ به‌روی پرده‌های سینما رفت و حال در آستانه ۱۰ سالگی از دیزنی پلاس منتشر خواهد شد. فیلم آواتار نزدیک به ۶ سال پرفروش‌ترین فیلم آمریکای شمالی و نزدیک به یک دهه پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای جهان بوده که رکورد‌های فیلم آواتار به‌ترتیب توسط فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) و فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) شکسته شده‌اند. سام ورتینگتن، زویی سالدانا، کیت وینسلت، استفن لانگ، سیگورنی ویور، سی.سی.اچ. پاوندر، کلیف کرتیس، دیلیپ رائو، ژول دیوید مور، مت جرالد، اونا چاپلین، جیمی فلاترز، بریتین دالتون، ترینیتی بلیس، بیلی باس، فیلیپ گلجو، دوئن ایوانز جونیور، برندان کاول، وین دیزل، میشل یئو، جامین کلمنت و جک چمپیون، دیگر بازیگرانی هستند که در چهار دنباله فیلم Avatar حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم Avatar 2 (آواتار ۲) در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰)، فیلم Avatar 3 (آواتار ۳) در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ (۱ دی ۱۴۰۲)، فیلم Avatar 4 (آواتار ۴) در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ (۲۸ آذر ۱۴۰۴) و فیلم Avatar 5 (آواتار ۵) در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۷ (۲۶ آذر ۱۴۰۶)، به‌روی پرده‌های سینما خواهند رفت. 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده