نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰

کیت وینسلت به جمع بازیگران دنباله‌ های فیلم Avatar پیوست

کیت وینسلت به تازگی به بازیگران فیلم آواتار (Avatar) پیوست و قرار است بعد از بیست سال و بعد از فیلم تایتانیک (Titanic) دوباره با جیمز کامرون محبوب همکاری داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، براساس اخبار جدید به دست آمده به نظر می‌رسد که جیمز کامرون و کیت وینسلت برای دومین بار بعد از فیلم Titanic (تایتانیک) قرار است دوباره با هم همکاری‌ داشته باشند. این بازیگر برنده اسکار به تازگی قرار دادی را امضا کرده تا یکی از نقش‌های اصلی داستان دنباله‌های فیلم Avatar (آواتار) جیمز کامرون را بازی کند. در مصاحبه‌ای که گزارشگر سایت خبری Deadline با جیمز کامرون ترتیب داده بود درباره اخبار منتشر شده اخیر از او سوالاتی پرسیده شد. او در این مصاحبه تایید کرد که وینسلت در لیست بازیگرانش حضور دارد و قرار است نقش اصلی به نام «رونال» را ایفا کند. اما متاسفانه اطلاعات بیشتری به غیر از اسم این شخصیت را در اختیار ما قرار نداد. کامرون در این‌باره اینگونه توضیح داد:

من و کیت از زمان همکاری در پروژه فیلم تایتانیک که نزدیک به ۲۰ سال است که از آن می‌گذرد مدام به دنبال شرایط و پروژه‌ای بودیم که بتوانیم دوباره با هم همکاری‌هایی داشته باشیم. فیلم تایتانیک یکی از بهترین فیلم‌هایی است که در رزومه کاری من وجود دارد که اتفاقا در مراسمات مختلف جایزه‌های خیلی زیادی را هم توانست کسب کند. من واقعا نمی‌توانم صبر کنم که توانایی‌های کیت را در این نقش ببینم و منتظر بمانم تا ببینم که چگونه قرار است این شخصیت را به زندگی واقعی بیاورد.

فیلم تایتانیک به کارگردانی جیمز کامرون توانست رکورد پرفروش‌ترین و بهترین فیلم در طول تاریخ سینما را با رقم ۲.۱۸ میلیارد دلار را از آن خود کند که بعد از آن توسط فیلم آواتار با رقم ۲.۷۸ میلیارد دلار این رکورد شکسته شده و توانست جایگاه تایتانیک را از آن خود کند.

هر چهار قسمت دنباله سری فیلم آواتار در حال حاضر مراحل تولید خود را طی می‌کنند و همه آنها به طور هم‌زمان در حال گذراندن مرحله فیلمبرداری اصلی خود هستند. طبق اعلام کمپانی فاکس قرن بیستم، فیلم Avatar 2 (آواتار ۲) در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ۱۳۹۹)، فیلم Avatar 3 (آواتار ۳) در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰)، فیلم Avatar 4 (آواتار ۴) در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) و فیلم Avatar 5 (آواتار ۵) در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ (۲۸ آذر ۱۴۰۴)، به روی پرده‌های سینما خواهند رفت.

علاوه بر کیت وینسلت، تاکنون حضور سام ورتینگتن، زویی سالدانا، استفن لانگ، سیگورنی ویور، سی.سی.اچ. پاوندر، کلیف کرتیس، ژول دیوید مور، مت جرالد و اونا چاپلین در چهار دنباله فیلم Avatar تایید شده است. جیمز کامرون کارگردانی هر چهار فیلم Avatar را بر عهده خواهد داشت. علاوه بر این، او به همراه ریک جافا، آماندا سیلور، جاش فریدمن و شین سالرنو، کار نوشتن فیلمنامه این چهار فیلم را نیز بر عهده داشته‌ است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده