نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۵

تاریخ اکران انیمیشن Spider-Man: Into The Spider-Verse 2 اعلام شد

شرکت سونی پیکچرز سرانجام تاریخ اکران انیمیشن Spider-Man: Into The Spider-Verse 2 را تایید و اعلام کرد.

انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی) یکی از موفق‌ترین و تحسین شده‌ترین انیمیشن‌های سال گذشته بود که این انیمیشن سینمایی موفق شد ۳۷۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و همچنین جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را نیز دریافت کرد. پیش از اکران این انیمیشن، خبرهایی مبنی بر در دست ساخت بودن دنباله انیمیشن Spider-Man‌ (اسپایدرمن) و یک قسمت فرعی براساس آن منتشر شده بود، اما تا به امروز شاهد انتشار اطلاعات بیشتری نبودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران دنباله انیمیشن Spider-Man: Into The Spider-Verse تایید و اعلام شده است. صفحه رسمی انیمیشن Into The Spider-Verse در توییتر با انتشار توییتی رسما اعلام کرد انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse 2 (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی ۲) برای اکران در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse

همچنین در این توییت شاهد یک تیزر هستیم که تنها لوگوی انیمیشن را به سبک آن نشان می‌دهد و در واقع از بازگشت مایلز مورالز خبر می‌دهد که شخصیت اصلی قسمت اول بود و قرار است شخصیت اصلی قسمت دوم نیز باشد. قسمت اول زمانی به پایان رسید که همه شخصیت‌های عنکبوتی به دنیای خود بازگشتند، اما مایلز راهی را برای ارتباط برقرار کردن با گوئن پیدا کرده بود. همچنین اسپایدرمن ۲۰۹۹ نیز رسما در انیمیشن معرفی شد که به دنیای مرد عنکبوتی سال ۱۹۶۷ سفر کرد و در واقع ادای احترامی به کامیک آن بود. بااین حال، بازگشت فیل لرد و کریستوفر میلر، نویسندگان قسمت اول مشخص نیست و احتمالا به‌عنوان تهیه کننده و مشاور در انیمیشن Spider-Man‌ 2 حضور خواهند داشت.

در حال حاضر می‌دانیم که خواکیم دوس سانتوس، کارگردان انیمیشن‌های سریالی چون سریال Avatar: The Last Airbender (آواتار: آخرین باد افزار) و سریال The Legend Of Korra (افسانه کورا)، وظیفه کارگردانی و دیوید کالاهام، نویسنده فیلمنامه فیلم‌هایی چون فیلم Godzilla (گودزیلا)، فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌‌انگیز ۱۹۸۴)، فیلم Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی ها 2: دابل تپ) و فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings (شانگ-چی و افسانه ۱۰ حلقه)، وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن Spider-Man: Into The Spider-Verse 2 را بر عهده دارند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده