نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

سونی پیکچرز در حال ساخت دنباله و قسمت فرعی انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse

طبق خبرهای منتشر شده، کمپانی سونی پیکچرز در حال ساخت دنباله و قسمت فرعی انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse است. 

کمتر از دو هفته به اکران انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی) زمان بیشتر باقی نمانده است؛ این انیمیشن سینمایی قرار است در تاریخ ۱۴ دسامبر امسال (۲۳ آذر) اکران شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله این انیمیشن و یک قسمت فرعی با حضور شخصیت‌های زن مجموعه مرد عنکبوتی، در دست ساخت است. خواکیم دوس سانتوس، کارگردان انیمیشن‌های سریالی چون سریال Justice League Unlimited، انیمه Voltron: Legendary Defender، سریال Avatar: The Last Airbender (آواتار: آخرین باد افزار) و سریال The Legend Of Korra (افسانه کورا)، وظیفه کارگردانی دنباله انیمیشن Spider-Man‌ (اسپایدرمن) را بر عهده دارد. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن سینمایی بر عهده دیوید کالاهام، نویسنده فیلمنامه فیلم‌هایی چون فیلم Godzilla (گودزیلا)، فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌‌انگیز ۱۹۸۴) و فیلم Zombieland 2 (سرزمین زامبی‌ها ۲) خواهد بود.

Spider-Man: Into the Spider-Verse

همچنین لورن مونتگومری که کارگردانی انیمیشن‌هایی چون انیمیشن Superman: Doomsday (سوپرمن: دومزدی)، انیمیشن Green Lantern: First Flight (گرین لانترن: نخستین پرواز)، انیمیشن Justice League: Crisis on Two Earths (لیگ عدالت: فاجعه در دو زمین)، انیمیشن Superman/Batman: Apocalypse (سوپرمن/بتمن: آخرالزمان) و انیمیشن Batman: Year One (بتمن: سال اول)، را در کارنامه خود دارد، کارگردانی یک پروژه انیمیشن سینمایی از مجموعه مرد عنکبوتی را بر عهده گرفته است که تمامی شخصیت‌های این انیمیشن قرار است شخصیت‌های زن مجموعه اسپایدرمن باشند. بک اسمیت، نویسنده سریال Zoo (باغ وحش)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این پروژه را بر عهده خواهد داشت. با اینکه اطلاعات زیادی از این دو پروژه در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که فیل لرد و کریستوفر میلر به‌همراه ایمی پاسکال و آوی آراد به‌عنوان تهیه کننده در این انیمیشن‌ها بازگردند.

در حال حاضر جزئیات بیشتری از دنباله انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که دنباله این انیمیشن نیز داستان مایلز مورالز با صداپیشگی شمیک مور را دنبال کند و شخصیت‌های عنکبوتی متفاوت در دنیاهای موازی نیز در دنباله آن حضور داشته باشند. با اینکه از پروژه دوم مجموعه اسپایدرمن نیز اطلاعات زیادی در دسترس نیست، اما قابل انتظار است که تمرکز این انیمیشن روی شخصیت گوئن استیسی (اسپایدر-گوئن) با صداپیشگی هیلی استاینفلد باشد. همچنین انتظار می‌رود در این انیمیشن شاهد حضور شخصیت‌های دیگری چون زن عنکبوتی (Spider-Woman)، مادام وب، اسپایدرگرل (Spider-Girl) و سیلک (Silk) نیز باشیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده