نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۱۲

جایزه بهترین انیمیشن اسکار 2019؛ انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse

در جریان برگزاری مراسم اسکار 2019، همانطور که انتظار آن می‌رفت انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse توانست جایزه اسکار بهترین انیمیشن اسکار 2019 را دریافت کند.

از ساعاتی پیش نود و یکمین دوره جوایز اسکار یا همان اسکار 2019 کار خود را آغاز کرده که مراسم امسال بدون مجری و متفاوت با سال‌های گذشته در حال برگزاری است. حال در جریان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال در مراسم سال 2019 معرفی شده است. همانطور که پیش از این اعلام شده بود، انیمیشن Incredibles 2 (شگفت انگیزان ۲)، انیمیشن Isle of Dogs (جزیره سگ‌ها)، انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی)، انیمیشن Ralph Breaks the Internet (رالف اینترنت را خراب می‌کند) و انیمه Mirai (میرای)، نامزد دریافت جایزه اسکار بهتری انیمیشن در مراسم اسکار 2019 شده بودند و حال براساس آرای داوران آکادمی، انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse موفق شد جایزه جایزه اسکار بهترین انیمیشن اسکار 2019 را دریافت کند.

پیش از این انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse موفق شده بود از جوایز بسیاری مثل گلدن گلوب و بفتا جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را دریافت کند و حال در مراسم اسکار 2019 موفق به دریافت این جایزه ارزشمند شده است. همچنین از سال ۲۰۱۱ این برای اولین بار است که یک انیمیشن محصول پیکسار یا والت دیزنی موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال شده و آخرین بار انیمیشن Rango (رنگو) این جایزه را در اسکار 2011 دریافت کرده بود و حال انیمیشن Spider-Man (اسپایدرمن) موفق به شکستن این طلسم شده است. با ادامه مراسم اسکار 2019 و پوشش خبری آن همراه زومجی باشید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده