نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۴

نویسندگان The Conjuring در حال نگارش مجموعه سینمایی ترسناک جدیدی هستند

مجموعه‌ی جدید برادران هیس در مورد عمارت لالوری خواهد بود که ماجراهای ترسناکی در آن رخ داده است.

چاد و کری هیس چند سال قبل توانستند با نگارش فیلمنامه‌ی فیلم احضار (The Conjuring) باعث خلق یکی از معروف‌ترین مجموعه فیلم‌های ترسناک این سال‌ها شوند که بعدها آثار دیگری مثل راهبه (The Nun) و آنابل (Annabelle) هم از دل آن متولد شدند. این برادران دوقلو در حال حاضر روی پروژه‌ی جدیدی کار می‌کنند که براساس ماجراهای یک عمارت واقعی تولید خواهد شد.

عمارت لالوری (LaLaurie) در شهر نیواورلئان واقع در ایالت لوئیزیانای آمریکا، منبع الهام این مجموعه خواهد بود؛ عمارتی معروف که داستان‌های زیادی در مورد حال و هوای تسخیرشده‌ی آن روایت می‌شود. صاحب این عمارت در اوایل قرن ۱۸۰۰ میلادی، فردی به‌نام ماری دِلفین مک‌کارتی ملقب به مادام لالوری بود که از اشخاص صاحب‌نفوذ آن منطقه محسوب می‌شد و خدمتکاران و برده‌های زیادی داشت؛ برده‌هایی که بعدها مشخص شد توسط مادام لالوری در آن مکان شکنجه می‌شدند و به قتل می‌رسیدند. این ماجرا در اثر یک آتش‌سوزی در عمارت موردنظر لو رفت و بعد از آن هم مادام لالوری فراری شد.

این عمارت در دوران معاصر توسط افراد مختلفی خریداری شده است که یکی از آن‌ها هم نیکلاس کیج بود. کیج که در سال ۲۰۰۷ محل موردنظر را خریداری کرده بود تا با استفاده از فضای خاص و سنگین آن مشغول نوشتن یک رمان ترسناک شود، دو سال بعد مجبور شد به‌علت مشکلات مالی و بدهی‌های خود آنجا را به فرد بعدی بسپارد.

عمارت لالوری

تصویری از مادام لالوری و عمارت معروف او

اکنون کری و چاد هیس قصد دارند مجموعه فیلم ترسناک جدید خود را برپایه‌ی این خانه‌ی مخوف بسازند و در این راه با شرکت Faster Horse Pictures همکاری خواهند کرد که مدت زمان زیادی از تأسیس آن نمی‌گذرد. یکی از اعضای بلندمرتبه‌ی این شرکت هم مایکل والن نام دارد که مالک فعلی عمارت لالوری محسوب می‌شود و همین قضیه باعث شده است برادران هیس امیدوار باشند که بتوانند فیلمنامه‌ی خود را درون این عمارت بنویسند تا بیش از پیش از اتمسفر آن تأثیر بگیرند و حتی در صورت امکان، فیلمبرداری بخش‌هایی از اثر آن‌ها هم داخل همین خانه انجام شود. آن‌ها در مورد پروژه‌ی جدید خود می‌گویند:

ما عاشق نگارش داستان‌هایی هستیم که براساس ماجراهای واقعی تولید می‌شوند؛ اتفاقات هولناکی که مردم را به فکر فرو می‌برند که چگونه چنین چیزی در واقعیت رخ داده است.

اکنون با نوشتن فیلمنامه‌ای در مورد عمارت لالوری می‌توانیم دقیقاً به‌همین هدف برسیم و از تاریخچه‌ی ترسناک و تاریک این خانه و اتفاقات مهیب آن استفاده کنیم؛ خانه‌ای که تنها اقامتی کوتاه‌مدت در آن باعث شد حس و حال بد و اعصاب‌خردکنی به ما دست بدهد.

برادران هیس در تهیه و تولید این فیلم با افرادی چون داگ مک‌کی، سیندی باند و مایکل والن همکاری می‌کنند و تهیه‌کنندگان اجرایی آن هم جاشوا رایان دایتز و دیلن باند خواهند بود و یک تاریخ‌شناس محلی به‌نام اندرو وارد هم در مورد بخش‌های تاریخی ماجرا به آن‌ها مشاوره می‌دهد.

با توجه به دستاوردهای چاد و کری هیس با مجموعه‌ی احضار و سودآوری بالای آن، به‌نظر می‌رسد این‌بار هم بتوانیم با مجموعه‌ای جذاب و تماشایی طرف باشیم که شاید تا سال‌ها علاقمندان آثار ترسناک را سرگرم کند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده