نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۶

آنا د لا رگه‌را برای بازی در نقش اصلی به فیلم The Purge 5 پیوست

آنا د لا رگه‌را اولین بازیگری است که به فیلم The Purge 5 اضافه شده و قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قسمت پنجم فیلم The Purge (پاکسازی) تایید و معرفی شده است. آنا د لا رگه‌را پس از توافق با شرکت یونیورسال پیکچرز و استودیوی فیلمسازی بلوم هاوس (Blumhouse) به جمع بازیگران فیلم The Purge 5 (پاکسازی ۵) اضافه شده است. اگرچه اطلاعات زیادی از این فیلم ترسناک و دلهره‌آور منتشر نشده، اما او قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند که در حال حاضر اطلاعات بیشتری از نقش او در فیلم در دسترس نیست. به دنبال موفقیت فیلم The First Purge (اولین پاکسازی) در سال ۲۰۱۸ که به پرفروش‌ترین فیلم این مجموعه در سراسر جهان تبدیل شد، یونیورسال و بلوم‌هاوس ساخت قسمت پنجم این مجموعه را از اردیبهشت امسال رسما آغاز کردند. جیمز دی موناکو، خالق این مجموعه، برای نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم The Purge نیز بازگشته تا بار دیگر داستان هرج و مرج و بی قانونی در طول ۱۲ ساعت را روایت کند.

The Purge

شرکت Blumhouse و Platinum Dunes نیز بار دیگر برای ساخت فیلم The Purge 5 همکاری خواهند کرد. همچنین اورادو گوت، کارگردان فیلم Days of Grace و سریال Mars (مریخ)، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم The Purge را بر عهده گرفته است. چهار فیلم اول مجموعه Purge که مجموعه بودجه آن‌ها تنها حدود ۳۵ میلیون دلار بوده، تا به امروز بیش از ۴۵۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند و یکی از سودآورترین مجموعه‌های فعلی هالیوود محسوب می‌شوند. همچنین از ماه گذشته پخش فصل دوم The Purge از شبکه USA Network نیز آغاز شده است.

فیلم The Purge 5 قرار است در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ۱۳۹۹) اکران شود. فیلمبرداری این سریال از ماه آینده آغاز خواهد شد. آنا د لا رگه‌را طی این سال‌ها بیشتر برای بازی در فصل اول سریال Narcos (نارکس)، فیلم Nacho Libre (ناچوی قهرمان)، فیلم Cowboys & Aliens (کابوی‌ها و بیگانگان)، سریال Power (قدرت) و سریال Goliath (جالوت) شناخته شده و او اخیرا در فیلم Army of the Dead (ارتش مردگان) به کارگردانی زک اسنایدر، نیز جلوی دوربین رفته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده