نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

تاریخ اکران قسمت پنجم فیلم The Purge تایید شد

کمپانی یونیورسال پیکچرز و بلوم هاوس ساخت قسمت پنجم فیلم The Purge را رسما تایید و تاریخ انتشار آن را اعلام کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت قسمت پنجم فیلم The Purge (پاکسازی) رسما تایید و اعلام شده است. کمپانی یونیورسال پیکچرز و استودیوی فیلمسازی بلوم هاوس (Blumhouse) رسما ساخت فیلم The Purge 5 (پاکسازی ۵) که در زمان اکران نام متفاوتی را خواهد داشت، را تایید و اعلام کردند که این فیلم قرار است در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ۱۳۹۹) اکران شود. چهار فیلم اول مجموعه Purge تا به امروز بیش از ۴۵۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند. جیمز دی موناکو، خالق این مجموعه، برای نوشتن فیلمنامه قسمت جدید این مجموعه نیز باز خواهد گشت تا بار دیگر داستان هرج و مرج و بی قانونی در طول ۱۲ ساعت را روایت کند. بلوم هاوس و Platinum Dunes نیز بار دیگر برای ساخت قسمت پنجم فیلم The Purge همکاری خواهند کرد.

همچنین جیمز دی‌موناکو، سباستین کی لامرسیر، مایکل بی، برد فولر و اندرو فرم نیز به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور خواهند داشت. در حال حاضر فیلم The Purge 5 کارگردانی ندارد و سازندگان فیلم در حال بررسی و گفتگو با گزینه‌های مدنظر هستند. همچنین تاکنون حضور هیچ بازیگری در این فیلم تایید و اعلام نشده است. پیش از این در سال گذشته، دی‌موناکو برای اولین‌بار از وجود برنامه برای ساخت قسمت پنجم فیلم The Purge خبر داد و اعلام کرد که این قسمت آخرین قسمت این مجموعه خواهد بود. با این حال، یونیورسال تاکنون این موضوع را رسما تایید و اعلام نکرده است. همچنین سریال The Purge نیز در دست ساخت است که فصل اول آن طی امسال منتشر شد و این سریال برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

فیلم The Purge 5 در شروع اکران خود باید با قسمت جدید فیلم Ghostbusters (شکارچیان روح) در گیشه رقابت کند. علاوه بر این، یونیورسال اعلام کرد که یک فیلم بدون عنوان از کمپانی Amblin (امبلین) برای اکران در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰ (۳۰ آبان ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است که در این تاریخ، این فیلم باید با ریبوت فیلم Dune (تل ماسه) به کارگردانی دنی ویلنو، در گیشه رقابت کند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده