نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

اولین تصویر رسمی فیلم No Time To Die منتشر شد؛ اتمام مراحل فیلمبرداری

سازندگان فیلم No Time To Die با انتشار تصویری از به پایان رسیدن مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم خبر دادند و همچنین اولین تصویر رسمی این فیلم نیز منتشر شده است.

از ماه خرداد امسال بود که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم No Time to Die (زمانی برای مردن نیست) آغاز شد و طی این مدت شاهد حوادث زیادی در پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم مورد انتظار بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم وارد مراحل پس از تولید شده است. صفحه رسمی مجموعه 007 با انتشار تصویری در صفحه رسمی خود در اینستاگرام از پایان مراحل فیلمبرداری و تولید قسمت جدید فیلم James Bond خبر داده است. مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم اکشن و جاسوسی در کشور جامائیکا، ایتالیا و استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در بریتانیا انجام شده است.

در تصویر منتشر شده، شاهد حضور دنیل کریگ، بازیگر نقش جیمز باند و کری فوکوناگا، کارگردان فیلم هستیم که پایان مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم James Bond 25 را به‌همراه کلاکت فیلمبرداری فیلم جشن گرفته‌اند. علاوه‌بر تصویری از کلاکت روز آخر فیلمبرداری که فوکوناگا منتشر کرده، یک تصویر دیگر نیز منتشر شده که در آن شاهد حضور اعضای تیم تولید فیلم هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

فیلم No Time To Die

فیلم No Time To Die

فیلم No Time To Die

قسمت جدید 007 داستان جیمز باندی را دنبال می‌کند در حال خدمت نیست و او در حال لذت بردن از زندگی شخصی خود در جامائیکا است که در ادامه فلیکس لیتر، دوست قدیمی او، از جیمز باند درخواست کمک می‌کند. او به باند ماموریتی می‌دهد که باید یک دانشمند دزدیده شده را نجات دهد که یک گروه تبهکار به‌دنبال ساخت یک سلاح بسیار خطرناک با فناوری بسیار پیشرفته است که نقش شرور و منفی اصلی این فیلم بر عهده ملک خواهد بود. همچنین امپایر اولین تصویر رسمی فیلم No Time To Die را نیز منتشر کرده که در این تصویر تنها شاهد حضور جیمز باند با بازی دنیل کریگ هستیم که اطلاعات بیشتری از این تصویر و صحنه منتشر نشده و شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

فیلم No Time To Die

فیلم No Time to Die قرار است در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود. دنیل کریگ، رامی ملک، لیا سدو، نائومی هریس، جفری رایت، رالف فاینز، بن ویشاو، روری کینیار، آنا د آرماس، دیوید دنسیک، لاشانا لینچ، کریستوفر والتس، بیلی مگنوسن و دالی بن صلاح، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت جدید فیلم James Bond حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Empire Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده