نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۸

تصاویر جدید بیشتری از سریال ویچر منتشر شد

پس از انتشار چند تصویر در روز گذشته، حال امروز شاهد انتشار تصاویر رسمی بیشتری از سریال The Witcher بودیم.

اواخر ماه تیر و در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 بود که شبکه نت فلیکس اولین تیزر تریلر رسمی سریال The Witcher (ویچر) را منتشر کرد و روز گذشته نیز شاهد انتشار تصاویر جدیدی از این سریال فانتزی و فوق العاده مورد انتظار بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فصل اول سریال ویچر منتشر شده است. به‌تازگی چهار تصویر جدید از سریال ویچر توسط io9 منتشر شده که در تصویر اول شاهد حضور گرالت هستیم که در کاخ سینترا حضور دارد که به‌نظر می‌رسد این تصویر با داستان کوتاه A Question of Price ارتباط دارد.

در این داستان گرالت توسط ملکه کلنته که با پاوتا، دخترش مشکل دارد، به کشور سینترا دعوت می‌شود. در تصویر دوم شاهد آن هستیم که جنگ به سینترا آمده و ارتش سینترا در حال دفاع از شاه ایست در نبرد با ارتش نیلفگارد هستند. در تصویر سوم شاهد حضور سیری هستیم که پس از نبرد با نیلفگارد در حال فرار است و در تصویر چهارم شاهد یک نمای کلی از پشت صحنه فیلمبرداری سریال هستیم که سیری با لباس‌های مبدل در حال بازی کردن با بچه‌ها است. در این صحنه احتمالا برای اولین‌بار سیری با گرالت ملاقات می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این ۴ تصویر را مشاهده کنید:

هنری کویل، فریا آلن، آنیا چالوترا، آنا شافر، جودی می، میمی دیونی، تریکا ویلسون-رید، میلی برادی، آدام لوی، بیورن هیریون هارلدسون، می‌آنا بورینگ، ربکا بنسون، شین اتول، لوک نیل، متیو نیل، توبی بمتفا، سانی سرکیس، رادریک هیل، اینگه بکمن، شارلوت اولری، ناتاشا کالزک، امیت شاه و تام کنتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Witcher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اندلورن اشمیت هیسریش، تهیه‌کننده اجرایی سریال Daredevil (دردویل)، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده در سریال ویچر حضور دارد.

طبق شایعات منتشر شده، سریال The Witcher قرار است در تاریخ ۱۷ دسامبر امسال (۲۶ آذر) از شبکه Netflix منتشر شود، اما نتفلیکس تا به امروز این موضوع را تایید نکرده است. فصل اول سریال ویچر براساس دو رمان اول این مجموعه به‌نام‌های Sword of Destiny و The Last Wish در ۸ قسمت تولید شده است.


منبع Winteriscoming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده