نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۷

نقش پدرو پاسکال در فیلم Wonder Woman 1984 مشخص شد

پتی جنکینز، کارگردان فیلم Wonder Woman 1984 سرانجام با انتشار تصویری نقش پدرو پاسکال در این فیلم را تایید و اعلام کرد.

به‌تازگی مشخص شده که اولین تریلر فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌ انگیز 1984) قرار است در نمایشگاه کامیک کان اکسپرینس که در شهر سائو پائولو برزیل برگزار می‌شود، منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شخصیت پدرو پاسکال در دنباله فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز) مشخص شده است. پتی جنکینز، کارگردان فیلم، با انتشار تصویری در صفحه رسمی خود در توییتر تایید کرد که پاسکال قرار است نقش شخصیت مکس لرد در این فیلم از مجموعه دی سی (DC) را بازی کند. این شخصیت در دهه ۸۰ میلادی معرفی شد که شخصیت و تاجری قدرتمند است که برای اولین‌بار در شماره اول کامیک Justice League که در سال ۱۹۸۷ منتشر شده بود، شاهد معرفی و حضور او بودیم. بااین حال، مکس لرد هیچگاه رسما و در یک اثر مستقل در برابر واندر وومن در کامیک قرار نگرفته و این دو شخصیت تنها در کامیک‌های جاستیس لیگ در برابر هم قرار گرفته‌اند. 

مکس لرد

علاوه‌بر پاسکال که ظاهرا نقش شرور و منفی اصلی فیلم را بر عهده دارد، گل گدوت در نقش پرنسس دایانا (زن شگفت‌انگیز)، کریس پاین در نقش استیو ترور، کریستن ویگ در نقش چیتا، کانی نیلسن در نقش ملکه هیپولیتا، رابین رایت در نقش ژنرال آنتیوپ، راوی پتل، گابریلا وایلد، ساندریا شرما و ناتاشا روتول، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Wonder Woman 1984 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه‌بر کارگردانی جنکینز به‌همراه جف جانز و دیوید کالاهام وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است. فیلم Wonder Woman در تابستان سال ۲۰۱۷ به روی پرده‌های سینما رفت و علاوه بر دریافت نقدهای مثبت، این فیلم توانست بیش از ۸۲۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

فیلم Wonder Woman 1984 برای اکران در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۶ خرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. پیش از این در ماه خرداد امسال اولین پوستر رسمی این فیلم منتشر شده بود که در آن شاهد ظاهر و لباس جدید پرنسس دایانا بودیم. پیش از این در مرداد سال گذشته اولین تصویر حضور پاسکال در فیلم Wonder Woman 1984 منتشر شده بود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده