نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۰

زمان انتشار اولین تریلر فیلم Wonder Woman 1984 مشخص شد؛ انتشار بنر جدید

شرکت برادران وارنر با انتشار یک بنر جدید از زمان انتشار اولین تریلر فیلم Wonder Woman 1984 خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار اولین تریلر فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌ انگیز 1984) مشخص و اعلام شده است. گل گدوت، بازیگر نقش پرنسس دایانا (زن شگفت‌انگیز) و پتی جنکینز، کارگردان فیلم، با انتشار بنری جدید اعلام کرد که دنباله فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز) قرار است در نمایشگاه کامیک کان اکسپرینس که در شهر سائو پائولو برزیل برگزار می‌شود، حضور خواهد شد. نمایشگاه CCXP امسال قرار است از تاریخ ۵ دسامبر امسال (۱۴ آذر) کار خود را آغاز کند که انتظار می‌رود در آن تریلرها و تصاویر جدیدی از فیلم‌های سال ۲۰۲۰ منتشر شود. پنل فیلم Wonder Woman 1984 قرار است در روز یکشنبه، ۸ دسامبر امسال (۱۷ آذر) که آخرین روز نمایشگاه است، برگزار شود که در طول این پنل قرار است شاهد انتشار اولین تریلر این فیلم ابرقهرمانی مورد انتظار سال ۲۰۲۰ باشیم. شما در ادامه می‌توانید بنر منتشر شده را مشاهده کنید:

فیلم Wonder Woman 1984

گل گدوت در نقش پرنسس دایانا (زن شگفت‌انگیز)، کریس پاین در نقش استیو ترور، کریستن ویگ در نقش چیتا، پدرو پاسکال، کانی نیلسن در نقش ملکه هیپولیتا، رابین رایت در نقش ژنرال آنتیوپ، راوی پتل، گابریلا وایلد، ساندریا شرما و ناتاشا روتول، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Wonder Woman 1984 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، کارگردانی این فیلم از دنیای سینمایی DC بر عهده پتی جنکینز بوده است. همچنین هانس زیمر وظیفه نوشتن و ضبط موسیقی متن دنباله فیلم Wonder Woman را بر عهده دارد. علاوه‌بر کارگردانی جنکینز به‌همراه جف جانز و دیوید کالاهام وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است.

فیلم Wonder Woman 1984 برای اکران در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۶ خرداد ۱۳۹۹) برنامه ریزی شده است. پیش از این در ماه خرداد امسال اولین پوستر رسمی این فیلم منتشر شده بود که در آن شاهد ظاهر و لباس جدید پرنسس دایانا بودیم. فیلم Wonder Woman در تابستان سال ۲۰۱۷ به روی پرده‌های سینما رفت و علاوه بر دریافت نقدهای مثبت، این فیلم توانست بیش از ۸۲۱ میلیون دلار در سراسر جهان نیز فروش کند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده