نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

اولین تصویر پدرو پاسکال در فیلم Wonder Woman 1984 منتشر شد

پتی جنکینز به‌تازگی اولین تصویر رسمی از شخصیت پدرو پاسکال در فیلم Wonder Woman 1984 را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی از پدرو پاسکال در فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌‌انگیز ۱۹۸۴) منتشر شده است. در این تصویر که توسط پتی جنکینز، کارگردان دنباله فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز)، در توییتر منتشر شده، تنها شاهد حضور پدرو پاسکال، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) و سریال Narcos (نارکس)، هستیم که ظاهر بسیار متفاوتی را نسبت به دیگر فیلم‌ها و سریال‌های خود دارد. با این حال، جنکینز اطلاعات بیشتری از نقش پاسکال در این فیلم را به اشتراک نگذاشت، اما با توجه به ظاهر او در فیلم Wonder Woman 1984، می‌توان انتظار داشت که پاسکال یک نقش دولتی یا سیاسی را در این فیلم بر عهده داشته باشد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Pedro Pascal in Wonder Woman 1984

پیش از این تصویری از شخصیت باربارا مینروا ملقب به چیتا با بازی کریستن ویگ، در فیلم Wonder Woman 2 (زن شگفت‌انگیز ۲) منتشر شده بود. گل گدوت در نقش پرنسس دایانا (زن شگفت‌انگیز)، کریس پاین در نقش استیو ترور، کریستن ویگ در نقش چیتا، پدرو پاسکال در یک نقش نامشخص و مهم، راوی پتل، گابریلا وایلد و ناتاشا روتول، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Wonder Woman 1984 تایید و اعلام شده است. 

فیلم Wonder Woman 1984 قرار است در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. از ماه خرداد امسال، فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم Wonder Woman آغاز شده است و انتظار می‌رود که تا پایان تابستان فیلمبرداری این فیلم طول بکشد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده