نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

بیش از ۲۵ میلیون مشترک فیلم Breaking Bad را در هفته اول تماشا کرده‌اند

شبکه نتفلیکس سرانجام آمار رسمی میزان استقبال از فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie را منتشر کرد که حکایت از استقبالی بسیار خوب دارد.

هفته گذشته خبری در رابطه با آمار میزان استقبال از فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie (ال کامینو: فیلم برکینگ بد) منتشر شد که طبق آن، فیلم Breaking Bad (برکینگ بد) در سه روز اول انتشار به‌طور میانگین ۶.۵ میلیون بیننده داشته است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نتفلیکس آمار جدیدی از میزان استقبال از این فیلم را منتشر کرده است. شبکه نت فلیکس اعلام کرد که ۲۵.۷۳۴.۳۹۲ مشترک این سرویس استریم فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie را در هفته اول انتشار تماشا کرده‌اند. هرچند کمتر سابقه این وجود داشته که نتفلیکس آماری دقیق از میزان استقبال از یک فیلم یا سریال را منتشر کند، اما این آمار نشان می‌دهد که دنیای سریال Breaking Bad هنوز از محبوبیت زیادی برخودار است. 

شبکه Netflix پیش از این گفته بود که این آمار شامل کسانی می‌شود که بیش از ۷۰ درصد یک قسمت سریال یا ۷۰ درصد یک فیلم را تماشا کرده باشند. وینس گیلیگان، خالق سریال Breaking Bad و سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie را بر عهده داشته است. این فیلم حوادث پس از اتفاقات پایان فصل پنجم سریال Breaking Bad را دنبال کند که اکنون جسی پینکمن با بازی آرون پاول، یک فراری است و پلیس و FBI به‌دنبال دستگیری او هستند. 

علاوه‌بر پاول، در فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie شاهد بازگشت بیش از ۱۰ شخصیت سریال بودیم که در فیلم شاهد بازگشت و آخرین هنرنمایی رابرت فورستر، بازیگر نقش اد نیز هستیم که اخیرا در سن ۷۸ سالگی دار فانی را وداع گفته است. پاول اخیرا تایید کرده که این فیلم در ابتدا حدود ۳ ساعت بوده و درنهایت مدت زمان آن کمتر شده است. همچنین سریال Better Call Saul برای فصل پنجم نیز تمدید شده که انتظار می‌رود پخش آن از سال ۲۰۲۰ از شبکه AMC منتشر شود.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده