نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

استقبال بسیار گسترده بینندگان نتفلیکس از فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie

به‌تازگی آماری از تماشای فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie منتشر شده که نشان از استقبال گسترده کاربران نتفلیکس می‌دهد.

مدتی پیش بود که فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie (ال کامینو: فیلم برکینگ بد) از شبکه نتفلیکس منتشر شد تا سرانجام و پس از یک مدت زمان نسبتا طولانی، شاهد اتفاقات پس از فصل پایانی سریال Breaking Bad (برکینگ بد) باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از میزان استقبال از این فیلم منتشر شده است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، فیلم Breaking Bad در سه روز اول انتشار به‌طور میانگین ۶.۵ میلیون بیننده داشته است. حدود ۴۰ درصد بینندگان این فیلم را از تلویزیون تماشا کرده‌اند و به‌خاطر داشته باشید که این آمار تنها شامل کسانی می‌شود که ازطریق تلویزیون و دستگاه‌های متصل به آن به تماشای فیلم از شبکه Netflix پرداخته‌اند و شامل مخاطبان و کاربرانی که از تلفن‌های هوشمند برای تماشای فیلم استفاده کرده‌اند، نمی‌شود.

این آمار که توسط مؤسسه نیلسن منتشر شده، درواقع نشان می‌دهد که فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie یکی از پر بیننده‌ترین برنامه‌های نتفلیکس طی این مدت بوده و قابل انتظار است که در آینده نزدیک نتفلیکس اطلاعات کامل‌تری را از میزان استقبال این فیلم منتشر کند. وینس گیلیگان، خالق سریال Breaking Bad و سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie را بر عهده داشته است. این فیلم حوادث پس از اتفاقات پایان فصل پنجم سریال Breaking Bad را دنبال کند که اکنون جسی پینکمن با بازی آرون پاول، یک فراری است و پلیس و FBI به‌دنبال دستگیری او هستند. 

علاوه‌بر پاول، در فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie شاهد بازگشت بیش از ۱۰ شخصیت سریال بودیم که در فیلم شاهد بازگشت و آخرین هنرنمایی رابرت فورستر، بازیگر نقش اد نیز هستیم که اخیرا در سن ۷۸ سالگی دار فانی را وداع گفته است. پاول اخیرا تایید کرده که این فیلم در ابتدا حدود ۳ ساعت بوده و درنهایت مدت زمان آن کمتر شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده