نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۹

فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie در ابتدا قرار بود سه ساعت باشد

آرون پاول، بازیگر نقش جسی پینکمن تایید کرد که فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie در ابتدا ۳ ساعت بوده و سپس مدت زمان آن کوتاه شده است.

سرانجام جمعه هفته گذشته فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie (ال کامینو: فیلم برکینگ بد) از شبکه نتفلیکس منتشر شد تا سرانجام و پس از یک مدت زمان نسبتا طولانی، شاهد اتفاقات پس از فصل پایانی سریال Breaking Bad (برکینگ بد) باشیم. طبق انتظار، تمرکز فیلم روی شخصیت جسی پینکمن با بازی آرون پاول، بود و سرانجام در این شخصیت محبوب در فیلم Breaking Bad مشخص شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم در ابتدا قرار بود کمی طولانی‌تر باشد. در مصاحبه ویدیویی با کولایدر، آرون پاول فاش کرد که مدت زمن فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie در ابتدا سه ساعت بوده و در ادامه و در تدوین نهایی، حدود یک ساعت از فیلم حذف شده بود.

El Camino: A Breaking Bad Movie

وینس گیلیگان، خالق سریال Breaking Bad و سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie را بر عهده داشته و طبق گفته پاول، او تصمیم گیرنده نهایی در این رابطه بوده و ظاهرا این تصمیم برای افزایش سرعت اتفاقات فیلم و همچنین حذف صحنه‌های غیر ضروری بوده است. اگر فیلم را مشاهده کرده باشید، متوجه خواهید شد که بخشی از صحنه‌های نمایش داده شده در تریلر فیلم Breaking Bad در داخل فیلم حضور نداشتند و احتمالا این صحنه‌ها از جمله بازجویی اسکینی، از نسخه نهایی فیلم حذف شده است. در هر حال این تصمیمی بوده که گیلیگان گرفته تا به نحوی کیفیت فیلم افزیش پیدا کند، اما می‌توان امیدوار بود که در آینده نسخه کامل و بدون حذفیات فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie نیز از شبکه Netflix  منتشر شود و حتی ممکن است نتفلیکس آن را به شکل یک مینی سریال نیز منتشر کند.

علاوه‌بر پاول، در فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie شاهد بازگشت بیش از ۱۰ شخصیت سریال بودیم که در فیلم شاهد بازگشت و آخرین هنرنمایی رابرت فورستر، بازیگر نقش اد نیز هستیم که اخیرا در سن ۷۸ سالگی دار فانی را وداع گفته است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده