نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

رقابت ۵۰۰ میلیون دلاری سرویس‌ های استریم برای خرید حق پخش انیمیشن South Park

طبق خبرهای منتشر شده، چندین شبکه استریم به دنبال خرید حق پخش انیمیشن South Park هستند که ارزش آن به ۵۰۰ میلیون دلار رسیده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رقابت بزرگی برای خرید و دریافت حق پخش سریال South Park (ساوث پارک) آغاز شده است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، چندین کمپانی به‌دنبال خرید حق پخش این انیمیشن سریالی هستند که ارزش سریال شبکه کمدی سنترال تا ۵۰۰ میلیون دلار افزایش پیدا کرده است. در ابتدا بلومبرگ این خبر را منتشر کرد که طبق آن، چندین سرویس استریم به‌دنبال دریافت حقوق پخش انحصاری انیمیشن South Park در آمریکا هستند. در حال حاضر پخش فصل ۲۳ام این سریال آغاز شده که شبکه هولو (Hulu) که یکی از شبکه‌های رقیب در رقابت دریافت حق پخش انحصاری سریال است، در حال حاضر حقوق پخش فصل ۲۳ام سریال South Park را نیز در اختیار دارد. 

به‌دنبال تولید و پخش قسمت Band in China، حق نمایش سریال South Park در کشور چین ممنوع شد که در این قسمت، رندی در یک اردوگاه کارگری در کشور چین زندانی می‌شود. پس از این اتفاق، معترضان هنگ کنگی نیز شروع به نمایش این قسمت در خیابان‌های منطقه Sham Shui Po کردند. همچنین هالیوود ریپورتر می‌گوید که تری پارکر و مت استون، خالقان انیمیشن South Park، به قهرمانان معترضان هنگ کنگی تبدیل شده‌اند. تاکنون ۳۰۱ قسمت از سریال South Park منتشر شده است که این سریال، یکی از محبوب‌ترین سریال‌های انیمیشنی چند سال اخیر بوده که پخش آن از سال ۱۹۹۷ آغاز و تا به امروز ادامه داشته است. همچنین مدتی پیش شبکه کمدی سنترال از تمدید انیمیشن South Park برای سه فصل دیگر خبر داد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده