نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۸

سریال South Park سه فصل دیگر تمدید شد

شبکه کمدی سنترال به‌صورت رسمی اعلام کرد که سریال انیمیشنی South Park (ساوث پارک)، برای سه فصل دیگر تمدید شده است.

طبق گزارش رسمی و تأییدشدهٔ سایت اینترتینمنت ویکلی، شبکه کمدی سنترال سریال انیمیشنی و بسیار محبوب South Park (ساوث پارک) را برای سه فصل دیگر تمدید کرد و مطمئناً طرفداران این سیت‌کام بزرگسالانه، از این خبر بسیار خوشحال خواهند شد. تاکنون ۲۲ فصل و ۲۹۷ قسمت از سریال South Park روی آنتن شبکه کمدی سنترال رفته است و این سیت‌کام محبوبیت زیادی در بین مجموعه‌های این شبکه دارد. اولین فصل این سیت‌کام در سال ۱۹۹۷ روی آنتن رفت و ۱۳ قسمتی بود. فصل دوم ۱۸ قسمتی، فصل سوم و چهارم ۱۷ قسمتی، فصل پنجم ۱۴ قسمت، فصل ششم باز هم ۱۷ قسمتی بود و پس از آن از فصل هشتم تا فصل شانزدهم، هر فصل در ۱۴ قسمت ساخته شد. فصل هفدهم تا بیست‌‌ودوم نیز در ۱۰ قسمت روی آنتن رفتند. حال با اعلام خبر جدید، حداقل تا فصل بیست‌وششم شاهد پخش South Park خواهیم بود و اگر همچون چند فصل آخر در ۱۰ قسمت هم تولید شود، در مجموع ۳۲۷ قسمت از این مجموعه ساخته شده است. هر قسمت از این مجموعه، حدود ۲۲ دقیقه بوده است.

فصل بیست‌وسوم سریال South Park قرار است در تاریخ ۲۵ سپتامبر (۳ مهر ماه) از شبکه کمدی سنترال پخش شود؛ در فصل جدید شاهد پخش قسمت ۳۰۰‍ام این مجموعه خواهیم بود. داستان این انیمیشن پیرامون چند دانش‌آموز شرور با شخصیت‌هایی عجیب و دوست‌داشتنی و البته بسیار بددهن در یک شهر دورافتاده ایالت کلرادو به نام ساوث پارک می‌گذرد و این مجموعه با وجود ظاهر کودکانه، محتوایی مخصوص بزرگسالان دارد و اصلاً برای سنین پایین مناسب نیست. تری پارکر و مت استون تهیه‌کنندگان اصلی مجموعه هستند. استن مارش، کایل برافلاوسکی، اریک کارتمن و کنی مک‌کورمیک، شخصیت‌های اصلی سیت‌کام South Park هستند. از شخصیت‌های فرعی که در اکثر قسمت‌ها حضور دارند نیز می‌توان به باتر استاچ، هربرت گریسون، شف (سرآشپز)، ویندی تسته برگر (دوست استن مارش)، پیپ (شخصیت بریتانیایی)، خانم چوکساندیک (معلم دبستان)، بی بی (دانش آموز)، جیمی والمر (کودک معلول)، مستر مکی (مشاور مدرسه)، اسکات ملکیبسون (کودکی که دیابت دارد)، توکن (کودک پولدار سیاه‌پوست)، مستر هنکی، تاولی، بیگ گی ال، مستر اسلیو، اسکات ملکیبسون و آفیسر باربریدی اشاره کرد.

تری پارکر و مت استون در مورد تمدید این سریال برای سه فصل دیگر چنین گفتند:

ظاهراً تلاش‌های ما برای لغو کردن ساخت فصل‌های بیشتر South Park کافی نبود؛ خوشبختانه ما شبکه کمدی سنترال، کنت و دیگر اعضای این شبکه را دوست داریم؛ بنابراین کار را تا چند سال دیگر و فرصت بعدی برای لغو سریال، ادامه خواهیم داد.

کنت الترمن، رئیس شبکه کمدی سنترال نیز در این رابطه چنین گفت:

تا هر زمانی که آنان (تری پارکر و مت استون) بخواهند سریال را ادامه دهند و فصل‌های بیشتری بسازند، ما نیز کار را ادامه می‌دهیم.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده