نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱

کلایو اوون به جمع بازیگران سریال Lisey's Story اضافه شد

کلایو اوون، بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار، به جولین مور در سریال Lisey's Story که اقتباسی از کارهای استیون کینگ است، اضافه شده است.

شرکت اپل و جی جی آبرامز (کمپانی بد ربات) در حال همکاری برای ساخت سریالی براساس رمان Lisey's Story (داستان لیزی) اثر استیون کینگ که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد، هستند که در فروردین ماه امسال، جولین مور، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم Still Alice (هنوز آلیس)، اولین بازیگری بود که به این پروژه اضافه شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در این سریال تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، کلایو اوون که پیش از این یکبار و برای بازی در Closer (نزدیک‌تر) نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود، پس از توافق و امضای قرارداد همکاری با سرویس استریم اپل‌ تی وی پلاس به سریال Lisey's Story اضافه شده و قرار است نقش شخصیت اسکات لندون، همسر شخصیت جولین مور که لیزی لندون نام دارد، را در این مینی سریال بازی کند. 

کلایو اوون

پس از سریال The Knick که بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ از شبکه Cinemax منتشر شد، سریال Lisey's Story جدیدترین پروژه‌ای باشد که اوون قرار است پس از چند سال دوری از تلویزیون در آن نقش آفرینی کند. کینگ وظیفه نوشتن فیلمنامه هر ۸ قسمت سریال Lisey's Story را بر عهده دارد و او به‌همراه آبرامز و بن استفنسون به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در سریال داستان لیزی حضور دارد. این سریال به بررسی رویدادهایی می‌پردازد که باعث می‌شود او با واقعیت‌هایی شگفت انگیز و فراموش شده از شوهرش مواجه شود که پیش از این آن را سرکوب و فراموش کرده بود.  پس از سریال 11.22.63 و سریال Castle Rock (کسل راک)، سریال Lisey's Story قرار است سومین همکاری مشترک کینگ و آبرامز باشد. 

همچنین فصل دوم سریال Castle Rock قرار است در تاریخ ۲۳ اکتبر امسال (یکم آبان) از شبکه هولو (Hulu) منتشر شود. سرویس استریم Apple TV Plus از اول نوامبر امسال (دهم آبان‌) آغاز به‌کار می‌کند که هزینه اشتراک ماهیانه آن تنها ۴.۹۹ دلار است که اطلاعات کامل‌تر این سرویس استریم تازه تأسیس را می‌توانید در زومجی مطالعه کنید. اوون در سال‌های اخیر بیشتر برای بازی در فیلم Sin City (شهر گناه) و فیلم Children of Men (فرزندان انسان) شناخته شده و به‌تازگی شاهد نقش آفرینی او در فیلم Gemini Man (جمینی من) نیز بودیم.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده