نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۲

تاریخ انتشار فصل دوم سریال Castle Rock اعلام شد

شبکه هولو سرانجام تاریخ انتشار فصل دوم سریال Castle Rock را اعلام کرد که این سریال در هالووین امسال باز خواهد گشت.

ماه مرداد گذشته بود که شبکه هولو (Hulu) از تمدید سریال Castle Rock (کسل راک) برای فصل دوم خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام تاریخ انتشار فصل دوم این سریال آنتولوژی، ترسناک و روانشناختی اعلام شده است. شبکه هولو اعلام کرد که فصل دوم سریال Castle Rock در تاریخ ۲۳ اکتبر امسال (یکم آبان) که هفته هالووین است، از این سرویس استریم منتشر خواهد شد که تمرکز آن روی شخصیت آنی ویلکس از رمان Misery (میزری) اثر استیون کینگ است. با این حال، مشخص نیست که پخش فصل دوم سریال هفتگی خواهد بود یا به‌صورت کامل منتشر خواهد شد، اما با توجه به اینکه تاریخ اعلام شده روز چهارشنبه را نشان می‌دهد، احتمالا فصل دوم سریال کسل راک دارای پخش هفتگی است.

فصل دوم سریال Castle Rock قرار است اوج درگیری دو فرقه را نشان دهد و همچنین شاهد معرفی آنی ویلکس نیز خواهیم بود که لیزی کاپلان نقش این شخصیت را بر عهده دارد که این بازیگر بیشتر برای بازی در فیلم Cloverfield (کلاورفیلد) و فیلم Now You See Me 2 (اکنون مرا می‌بینی ۲) شناخته می‌شود. مانند فصل اول، ساخت فصل دوم سریال Castle Rock نیز بر عهده داستین تامسون و سم شاو است و این دو نفر به‌همراه جی جی آبرامز، استن کینگ، بن استیون سون و لیز گولتزر، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این سریال حضور دارند. لیزی کاپلان، السی فیشر، تیم رابینز، پاول اسپارکز، برخد عبدی، متیو آلن، جان هوگناکر، رابین ویگرت، سارا گدون، آلیسون رایت، گرگ گرانبرگ و یوسرا وارساما، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Castle Rock حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل دوم سریال Castle Rock در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که مانند فصل اول، فصل دوم سریال کسل راک نیز در ۱۰ قسمت تولید شده است. فصل اول این سریال حاوی اشارات و ارجاعات زیادی به رمان‌های استیون کینگ بود که قابل انتظار است که شاهد تکرار این موضوع در فصل دوم سریال Castle Rock نیز باشیم.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده