نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

تاریخ شروع پخش فصل ششم سریال Vikings اعلام شد

شبکه هیستوری سرانجام تاریخ شروع پخش فصل ششم سریال Vikings را تایید و اعلام کرده است.

شهریور ۹۶ بود که شبکه هیستوری از سریال Vikings (وایکینگ‌ها) برای فصل ششم خبر داد که در ادامه و در دی ۹۷ اعلام شد که فصل ششم این سریال که قرار است مانند سه فصل اخیر در ۲۰ قسمت تولید و در دو بخش ۱۰ قسمتی منتشر شود، قرار است فصل پایانی این مجموعه محبوب باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان بازگشت بیورن و برادرانش مشخص شده است. شبکه هیستوری اعلام کرد که پخش نیمه اول فصل ششم سریال Vikings از چهارشنبه، ۴ دسامبر امسال (۱۳ آذر) با پخش دو قسمت اول آن به‌صورت پشت سر هم آغاز خواهد شد. همچنین اولین تریلر فصل ششم سریال Vikings نیز منتشر شده که در آن شاهد نبرد حماسی وایکینگ‌ها علیه روسیه هستیم که احتمالا بخش زیادی از تمرکز فصل ششم روی این نبرد خواهد بود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را در صفحه رسمی هیستوری در یوتیوب تماشا کنید.

Vikings

پخش نیمه دوم فصل پایانی سریال Vikings که شامل ۱۰ قسمت پایانی سریال می‌شود، قرار است در طول سال ۲۰۲۰ آغاز شود که هنوز تاریخ مشخصی ندارد. الکساندر لودویگ در نقش بیورن آیرون ساید، کاترین وینیک در نقش لاگرتا، پتر فرانتسن در نقش کینگ هارالد، آلکس هو آندرسن در نقش آیوار بی‌استخوان، جردن اسمیت در نقش اوبه، مارکو ایلسه در نقش هیسترک و دانیلا کوزلوفسکی در نقش الگ نووگورود، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل ششم سریال Vikings حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه‌بر بازی، وینیک به‌عنوان کارگردان نیز در فصل ششم این سریال حضور داشته است. همچنین مایکل هرست، سازنده و خالق این مجموعه، نیز برای ساخت فصل ششم سریال وایکینگ‌ها نیز بازگشته است.

در فصل ششم سریال Vikings و پس از سفر وایکینگ‌ها به هزاران کیلومتر دورتر از کاتگات و مکان‌هایی که تا پیش از این دیده نشده بودند، حال به پایان آشفتگی و تراژدی نزدیک هستیم و رقبای تاج و تخت این شهر آماده مبارزه با استراتژی خود هستند تا رویارویی نهایی آن‌ها آخرین پیامدهای مرگ رگنار باشد. پیشگویی Seer از آینده به مرحله واقعیت نزدیک است، چرا که در فصل آخر به سوالات مهمی که باعث تغییر زندگی شخصیت‌ها می‌شود، پاسخ داده خواهد شد و این پیش گویی در فصل آخر قرار است شفاف و روشن شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده