نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

زمان انتشار اولین تریلر فیلم Six Underground با بازی رایان رینولدز مشخص شد

مایکل بی با انتشار پیامی زمان انتشار اولین تریلر فیلم Six Underground با بازی رایان رینولدز، را رسما تایید و اعلام کرده است.

فیلم Six Underground (سیکس آندرگراند) جدیدترین فیلمی است که مایکل بی، کارگردان مجموعه پنج قسمت از مجموعه فیلم Transformers (تبدیل شوندگان) و دو قسمت اول فیلم Bad Boys (پسران بد) وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشته است. این فیلم اکشن قرار است با بودجه هنگفت و بزرگی تولید و از شبکه نت فلیکس منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار اولین تریلر این فیلم مشخص شده است. مایکل بی با انتشار پیام ویدیویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تایید کرد روز سه شنبه، یک اکتبر امسال (۹ مهر) قرار است اولین تریلر فیلم Six Underground منتشر شود. او اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشته و ظاهرا هنوز در حال ادیت و تکمیل اولین تریلر فیلم جدید خود است و نتفلیکس فردا را برای انتشار این تریلر در نظر گرفته است.

فیلم Six Underground براساس ایده‌ای از پاول ورنیک و رت ریس، نویسندگان آثاری چون فیلم Deadpool (ددپول)، فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) و فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها)، در دست ساخت است که وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن را نیز بر عهده داشته‌اند. علاوه‌بر کارگردانی، مایکل بی به‌عنوان تهیه کننده نیز در این فیلم حضور دارد. رایان رینولدز، دیو فرانکو، مانوئل گارسیا رولفو، آدریا آرجونا، کوری هاکینز، بن هاردی، پیمان معادی، ملانی لوران و لایور راز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Six Underground حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. رینولدز پس از همکاری با ورنیک و ریس در دو قسمت فیلم Deadpool، در حال گسترش همکاری خود هستند و نتفلیکس امید زیادی به موفقیت این گروه در این فیلم اکشن دارد.

فیلم Six Underground قرار است در سال ۲۰۱۹ از شبکه Netflix منتشر شود که قابل انتظار است در اولین تریلر آن تاریخ انتشار این فیلم اکشن مشخص شود. علاوه‌بر این فیلم، بی قرار است کارگردانی فیلم Robopocalypse (روبوکالیپس) و فیلم Black 5 (بلک ۵) را نیز بر عهده داشته باشد.


منبع TrailerTrack
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده