نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

بودجه بزرگی برای سریال‌های مارول استودیو در نظر گرفته شده است

بیشتر سریال‌های آینده مارول قرار است توسط مارول استودیو ساخته شود و همچنین اطلاعاتی از بودجه سریال‌ها نیز منتشر شده است.

با اینکه در گذشته تمرکز مارول استودیو تنها روی ساخت آثار سینمایی دنیای مارول بود، اما مدتی می‌شود که این استودیو ساخت سریال‌های متعددی را برای سرویس استریم جدید دیزنی پلاس تایید و معرفی کرده است که این سریال‌ها تا به امروز شامل سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر)، سریال Loki (لوکی)، سریال WandaVision (وانداویژن)، انیمیشن ?What If، سریال Hawkeye (هاوک آی)، سریال Ms. Marvel (خانم مارول)، سریال Moon Knight (شوالیه‌ی ماه) و سریال She Hulk (شی هالک)، می‌شوند که قرار است طی سال‌های آینده از سرویس استریم Disney Plus منتشر شوند. این در حالی است که شبکه استریم هولو (Hulu) اخیرا ساخت سریال Ghost Rider (گوست رایدر) را متوقف و لغو کرده تا آینده سریال‌هایی که توسط بخش تلویزیونی مارول در دست ساخت هستند، در وضعیت مبهمی قرار بگیرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از وضعیت سریال‌های مارول منتشر شده است.

گوست رایدر در سریال  Agents of SHIELD

طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، منابع نزدیک گفته‌اند فایگی تا به امروز فراتر از هر کاری که بخش تلویزیونی مارول توانسته انجام دهد، انجام داده است. به جز بودجه بزرگ‌تر، او به همه شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول دسترسی پیدا کرده و همچنین مدیران ارشد مارول استودیو و فایگی جلساتی را در ابتدا برگزار کردند تا بررسی کنند که چگونه می‌توانند استانداردهای فیلم‌های مارول را در سریال‌ها برای حفظ طرفداران و دنبال کردن سریال‌ها توسط آن‌ها، حفظ کنند. این در حالی است که گفته می‌شود بودجه سریال‌های مارول استودیو قرار است در حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون دلار باشد که بودجه‌ای نزدیک به فیلم‌های مارول نیز محسوب می‌شود. این در حالی است که ورایتی گفته که فصل اول چهار سریال مشترک مارول و نتفلیکس در مجموع ۲۰۰ میلیون دلار بوده که فصل اول هر چهار سریال در ۱۳ قسمت تولید و منتشر شده بودند که به‌طور میانگین ۳.۸ میلیون دلار به هر سریال اختصاص داده شده بود. این در حالی است که تعداد قسمت‌های سریال‌های مشترک مارول و دیزنی پلاس قرار است در حدود ۶ تا ۸ قسمت باشد که این موضوع به‌معنای هزینه بیشتر برای هر قسمت است.

همچنین ورایتی اشاره کرد که در حال حاضر بخش تلویزیونی مارول در حال توسعه سریال Helstrom (هل استروم)، سریال Runaways (فراری‌ها) و سریال Cloak and Dagger (شنل و خنجر) است که آینده این سریال نیز چندان روشن و شفاف نیست و هر یک از این پروژه‌ها ممکن است لغو شوند. باتوجه‌به خبری که ورایتی منتشر کرده، پروژه‌های آینده بخش تلویزیونی مارول احتمالا بیشتر شامل انیمیشن‌های تلویزیونی خواهند بود که برای هولو و دیزنی پلاس در دست ساخت هستند و تا این لحظه ساخت هیچ سریال جدیدی در دستور کار آن‌ها قرار نگرفته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده