نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳

سریال BoJack Horseman در فصل ششم به پایان می‌رسد؛ اعلام تاریخ انتشار فصل پایانی

شبکه نتفلیکس سرانجام تاریخ انتشار فصل ششم سریال BoJack Horseman را تایید و اعلام کرد که این انیمیشن سریالی در فصل ششم به پایان خواهد رسید.

آبان سال گذشته بود که شبکه نت فلیکس از تمدید سریال BoJack Horseman (بوجک هورسمن) برای فصل ششم خبر دادحال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار فصل ششم این انیمیشن سریالی تایید و اطلاعاتی از آن به اشتراک گذاشته شده است. شبکه Netflix با انتشار تریلری اعلام کرد که انیمیشن BoJack Horseman در فصل ششم به پایان خواهد رسید که فصل پایانی این سریال قرار است در دو بخش منتشر شود. نتفلیکس ضمن اعلام این خبر تاریخ انتشار فصل ششم سریال بوجک هورسمن را نیز اعلام کرده که طبق آن، بخش اول فصل پایانی سریال BoJack Horseman که تعداد قسمت‌های آن اعلام نشده، قرار است در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۱۹ (۳ آبان ۱۳۹۸) و بخش دوم فصل پایانی سریال قرار است در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۱ بهمن ۱۳۹۸) از این سرویس استریم منتشر شود.

در اولین تریلر فصل ششم سریال BoJack Horseman شاهد اولین تصاویر رسمی از اتفاقات فصل پایانی هستیم که بوجک هورسمن در حال بازگشت به زندگی عادی خود است و ظاهرا خوشحال به‌نظر می‌رسد، اما گویا مشکلی نیز وجود دارد. در ادامه دایان و آقای کره بادام زمینی در حال مواجه شدن با مسیر جدید زندگی خود هستند و ظاهرا مادر تاد نیز به‌دنبال پیدا کردن او است و پرنسس کارولین نیز ظاهرا یک فرزند را به فرزند خواندگی قبول کرده و حال باید با مشکلات او نیز همراه شود. شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر فصل پایانی انیمیشن BoJack Horseman را در صفحه رسمی نتفلیکس در یوتیوب تماشا و در ادامه پوستر نیمه اول فصل ششم این سریال انیمیشنی را نیز مشاهده کنید:

پوستر فصل ششم سریال BoJack Horseman

رافائل باب واکسبرگ،‌ خالق و شورانر سریال BoJack Horseman، مانند ۵ فصل گذشته برای ساخت فصل ششم نیز بازگشته است. ویل آرنت در نقش بوجک هورسمن، ایمی سداریس در نقش پرنسس کارولین، الیسون بری در نقش دایان نگوین، پل اف. تامپکینز در نقش آقای کره بادام زمینی و آرون پال در نقش تاد چاوز، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در فصل پایانی سریال BoJack Horseman حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. بوجک هورسمن نیز در نامه‌ای در رابطه با فصل ششم سریال گفت:

هر وقت کسی توانبخشی را ترک می‌کند، باعث می‌شود تا در مورد پیشرفت خود فکر کنید. من با این ایده همیشه زندگی کرده‌ام که هیچ چیزی قرار نیست تغییر کند، اما نکته اصلی که در مورد آن فکر می‌کنم این است که چقدر احمق بودم که تا الان این کار را نکرده‌ بودم. من سال‌های زیادی را هدر دادم؛ چون تصور می‌کردم که این تنها راه بود و من دیگر نمی‌خواهم این‌چنین باشم.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده