نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

سریال Bojack Horseman برای فصل ششم تمدید شد

شبکه نتفلیکس سرانجام از تمدید سریال Bojack Horseman (بوجک هورسمن) برای فصل ششم خبر داد.

شهریور امسال فصل پنجم سریال BoJack Horseman از شبکه نت فلیکس منتشر شد که این فصل با استقبال بسیار گسترده منتقدان و بینندگان این شبکه مواجه شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نتفلیکس از تمدید این انیمیشن سریالی برای فصل ششم خبر داده است. صفحه رسمی سریال بوجک هورسمن در توییتر با انتشار تصویری اعلام کرد که این سریال انیمیشنی برای فصل ششم تمدید شده است. در این تصویر شبکه نتفلیکس یک سبد میوه برای این اسب ۵۵ ساله فرستاده و در آن تمدید سریال را برای فصل ششم تبریک گفته است. فصل ششم انیمیشن Bojack Horseman احتمالا سال آینده از شبکه Netflix منتشر خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

BoJack Horseman

رافائل باب واکسبرگ،‌ خالق و شورانر سریال BoJack Horseman، مانند ۵ فصل گذشته برای ساخت فصل ششم نیز باز خواهد گشت. ویل آرنت در نقش بوجک هورسمن، ایمی سداریس در نقش پرنسس کارولین، الیسون بری در نقش دایان نگوین، پل اف. تامپکینز در نقش آقای کره بادام زمینی و آرون پال در نقش تاد چاوز، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در سریال BoJack Horseman حضور دارند و به صداپیشگی می‌پردازند و پیش بینی می‌شود برای صداپیشگی این شخصیت‌ها در فصل ششم باز می‌گردند. مانند پنج فصل گذشته، فصل ششم نیز احتمالا در ۱۲ قسمت تولید و منتشر خواهد شد.

در فصل پنجم سریال BoJack Horseman شاهد بازی بوجک هورسمن در یک سریال تلویزیونی به نام فیلبرت (Philbert) بودیم و در آن شاهد به وجود آمدن مشکلات جدیدی برای او از جمله اعتیاد به قرص‌های مسکن هستیم و از طرفی دایان که به‌تازگی از آقای کره بادام زمینی طلاق گرفته، به کشور ویتنام سفر کرده است و همچنین پرنسس کارولین نیز به دنبال گرفتن یک فرزند خوانده برای مادر شدن است. در طول این فصل شاهد رخ دادن اتفاقاتی مهمی در زندگی بوجک هورسمن نیز هستیم و همچنین بخشی از مشکلات اخیر هالیوود را نیز در فصل پنجم این سریال مانند داستان رسوایی‌های اخلاقی اخیر، صدمه زدن به بازیگران و عوامل فیلم و همچنین سرقت ادبی پرداخته شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده