نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

کوین فایگی تهیه کنندگی فیلمی از دنیای جنگ ستارگان را بر عهده گرفت

والت دیزنی اعلام کرد که کوین فایگی، رئیس مارول استودیو قرار است به‌عنوان تهیه کننده در فیلمی از مجموعه جنگ ستارگان حضور داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از تهیه کنندگان موفق شرکت والت دیزنی قرار است به‌عنوان تهیه کننده در فیلم جدید مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) حضور داشته باشد. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو تهیه کنندگی فیلمی از این مجموعه محبوب را برای دیزنی بر عهده گرفته است. طبق گفته دیزنی، این اقدام بخشی از برنامه‌های جدید آن‌ها برای موج جدید پروژه‌های در دست ساخت در دنیای جنگ ستارگان بوده است. این وب‌سایت گزارش می‌دهد که در طول تابستان امسال، فایگی با کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم و آلن هورن و آلن برگمن از دیزنی در مورد برنامه‌هایی که ممکن است برای دنیای Star Wars داشته باشد، ملاقات و صحبت کرده بود. آلن هورن در بیانیه منتشر شده گفت:

ما نه‌تنها در مورد پروژه‌های جنگ ستارگان که کتی و تیم لوکاس‌فیلم در حال کار روی آن هستند، هیجان زده‌ایم، بلکه این موضوع شامل پروژه‌های دیگر این استودیو مثل Indiana Jones (ایندیانا جونز) و Children of Blood and Bone (بچه‌های خون و استخوان) با اما واتس و فاکس هم می‌شود. با نزدیک شدن به پایانی حماسه اسکای‌واکر، کتی در حال بررسی خط داستانی جدیدی از دوره دیگری از دنیای جنگ ستارگان است و دانستن اینکه کوین چقدر یک طرفدار سرخت سخت و قدیمی این مجموعه است، باعث می‌شود تا احساس کنیم دو تهیه کننده فوق‌العاده قرار است روی فیلم Star Wars با هم کار کنند.

Star Wars: The Rise of Skywalker

طبعا سوالات زیادی در رابطه با حضور فایگی در دنیای جنگ ستارگان به‌وجود خواهد آمد که شاید مهم‌ترین آن این باشد که نقش او چقدر در ساخت قسمت جدید فیلم Star Wars پر رنگ خواهد بود و تا چه میزان می‌تواند در آن دخالت داشته باشد. فایگی پیش از این کارنامه بسیار موفقی را در دنیای سینمایی مارول و ساخت فیلم براساس کامیک داشته و فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) موفق شد تا به پر فروش‌ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شود و شاید همین موضوع باعث شده تا او مأموریت متفاوتی را نیز دریافت کند. بااین حال، هالیوود ریپورتر می‌گوید که کندی هنوز نقش اول را در مجموعه جنگ ستارگان ایفا خواهد کرد.

فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر)، فیلم بعدی دنیای جنگ ستارگان خواهد بود که برای اکران در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. همچنین فیلم Black Widow (بلک ویدو) که فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول است، قرار است در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) اکران شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده