نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۵

بازگشت سم نیل، لورا درن و جف گلدبلوم در فیلم Jurassic World 3 تایید شد

شرکت یونیورسال پیکچرز سرانجام رسما تایید کرد که در فیلم Jurassic World 3 شاهد بازگشت سم نیل، لورا درن و جف گلدبلوم، سه بازیگر پارک ژوراسیک خواهیم بود.

اسفند ۹۶ بود که ساخت فیلم Jurassic World 3 (دنیای ژوراسیک ۳) رسما تایید و اعلام شد. مدتی بعد و در خرداد امسال خبری منتشر شد مبنی بر اینکه در این فیلم قرار است شاهد بازگشت سم نیل، بازیگر نقش دکتر آلن گرانت، لورا درن، بازیگر نقش الی ساتلر و جف گلدبلوم، بازیگر نقش یان مالکوم، سه بازیگر فیلم Jurassic Park (پارک ژوراسیک) در قسمت سوم فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت این بازیگران سرانجام تایید شده است. صفحه رسمی مجموعه دنیای ژوراسیک در توییتر با انتشار توییتی اعلام کرد که سه شخصیت آلن گرانت، الی ساتلر و یان مالکوم قرار است در فیلم Jurassic World 3 حضور داشته باشند که بازیگران اصلی نقش این سه شخصیت را بار دیگر بازی خواهند کرد.

Jurassic Park

همچنین کالین ترورو نیز در مصاحبه با کولایدر این خبر را نیز تایید کرد. پیش از این در فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) شاهد بازگشت یان مالکوم با بازی جف گلدبلوم، بودیم که حضور کوتاهی داشت و حال طرفداران می‌توانند شاهد بازگشت این سه شخصیت در فیلم Jurassic World 3 نیز باشند که قابل انتظار است نقش پررنگ‌تری نیز به آن‌ها داده شود. اگرچه هنوز فهرست بازیگران این فیلم اعلام نشده، اما قابل انتظار است که در فیلم دنیای ژوراسیک 3 شاهد بازگشت کریس پرت و برایس دالاس هاوارد نیز باشیم. اخیرا فیلم کوتاه Battle At Big Rock: Jurassic World از شبکه FX منتشر شده که برای اولین‌بار شاهد ترکیب زندگی انسان‌ها و دایناسورها بودیم که این فیلم در واقع پلی بین قسمت دوم و سوم است.

فیلم Jurassic World 3 قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) اکران شود. کارگردانی این فیلم بر عهده کالین ترورو، کارگردان فیلم Jurassic World، خواهد بود و علاوه‌بر این، او به‌همراه امیلی کارمایکل، نویسنده فیلم Pacific Rim: Uprising (پاسیفیک ریم: طغیان) وظیفه نوشتن فیلمنامه دنیای ژوراسیک ۳ را نیز بر عهده دارد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده