نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

احتمال بازگشت بازیگران اصلی فیلم پارک ژوراسیک در فیلم Jurassic World 3

برایس دالاس هاوارد در مصاحبه جدید خود از احتمال بازگشت بازیگران مجموعه اصلی پارک ژوراسیک در فیلم Jurassic World 3 خبر داد.

اسفند ۹۶ بود که ساخت فیلم Jurassic World 3 (دنیای ژوراسیک ۳) رسما تایید و اعلام شد. در فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) شاهد بازگشت یان مالکوم با بازی جف گلدبلوم، بودیم که حضور کوتاهی داشت و حال بسیاری از طرفداران این مجموعه به‌دنبال این هستند که آیا در دنباله این فیلم شاهد بازگشت بازیگران بیشتری از فیلم Jurassic Park (پارک ژوراسیک) خواهیم بود یا خیر. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در قسمت سوم فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) ممکن است شاهد بازگشت بازیگران بیشتری از مجموعه اصلی باشیم. در حاشیه فرش قرمز فیلم Rocketman (راکت من) و در مصاحبه با MTV News، از برایس دالاس هاوارد، بازیگر کلیر دارنینگ، سوالی در مورد بازگشت بازیگران فیلم ژوراسیک پارک در این فیلم پرسیده شد.

Jurassic Park

در این مصاحبه، جاش هرویتز از هاوارد پرسید که آیا از داشتن صحنه مشترک احتمالی با سم نیل، بازیگر نقش دکتر آلن گرانت، لورا درن، بازیگر نقش الی ساتلر و جف گلدبلوم، یان مالکوم، سه بازیگر فیلم Jurassic Park در فیلم Jurassic World 3 هیجان زده خواهد شد یا خیر، او حضور این سه بازیگر را تایید نکرد، اما گفت که از این موضوع بسیار هیجان زده می‌شود و در حال حاضر از بازگشت این بازیگران در فیلم دنیای ژوراسیک ۳ خبر ندارد. بااین‌حال، بسیاری اعتقاد دارند که هیجان هاوارد به‌نوعی شاید بازگشت این بازیگران را به نحوی تایید می‌کند و او ظاهرا از حضور این سه یا بخشی از آن‌ها در فیلم Jurassic World 3 خبر دارد یا از تهیه کنندگان فیلم این موضوع را شاید شنیده است. در حال حاضر تنها بازگشت هاوارد و کریس پرت، بازیگر نقش اوون گردی در این فیلم تایید و اعلام شده است.

فیلم Jurassic World 3 قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) اکران شود. کارگردانی این فیلم بر عهده کالین ترورو، کارگردان فیلم Jurassic World، خواهد بود و علاوه‌بر این، او به‌همراه امیلی کارمایکل، نویسنده فیلم Pacific Rim: Uprising (پاسیفیک ریم: طغیان) وظیفه نوشتن فیلمنامه دنیای ژوراسیک ۳ را نیز بر عهده دارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده