نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

فیلم Battle At Big Rock پُلی بین اتفاقات Fallen Kingdom و Jurassic World 3 است

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از فیلم کوتاه Battle At Big Rock: Jurassic World منتشر و همچنین اولین تصاویر این فیلم نیز به اشتراک گذاشته شده است.

به‌تازگی کالین ترورو، نویسنده و کارگردان مجموعه مجموعه فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک)، ساخت فیلم کوتاهی براساس این مجموعه را تایید کرده که این فیلم کوتاه Battle At Big Rock: Jurassic World نام دارد و قرار است در تاریخ ۱۵ سپتامبر امسال (۲۴ شهریور) که یکشنبه شب هفته آینده خواهد بود، از شبکه FX منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم کوتاه Battle At Big Rock: Jurassic World منتشر شده است. در مصاحبه با کولایدر، ترورو زمان و مکان اتفاقات این فیلم کوتاه را تایید کرده و همچنین گفته که این فیلم پلی بین قسمت دوم و سوم فیلم دنیای ژوراسیک خواهد بود. ترورو گفت:

Battle At Big Rock یک فیلم کوتاه است که اتفاقات آن یک سال پس از حوادث فیلم Fallen Kingdom آغاز می‌شود. این فیلم در مورد یک خانواده است یک برنامه سفر و پیک نیک به پارک ملی بیگ راک را ترتیب می‌دهند که در حدود ۲۳ کیلومتری جایی است که اتفاقات قسمت قبلی به پایان رسیده بود. اگرچه مواردی پیش از این مشاهده شده بود، اما این اولین رویارویی بزرگ بین دایناسورها و انسان‌ها در خارج از پارک‌ها است.

فیلم Battle At Big Rock: Jurassic World

همچنین مدت زمان فیلم Battle At Big Rock: Jurassic World قرار است حدود ۸ دقیقه باشد که حوادث پس از اتفاقات فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) را دنبال خواهد کرد. مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم در ایرلند به مدت تنها ۵ روز در اواخر سال گذشته میلادی انجام شده که بودجه بسیار کمی نیز داشته است. همچنین در فیلم Battle At Big Rock شاهد دو دایناسور جدید به‌نام‌های ناسوتوسراتوپس و الوسور نیز خواهیم بود. امیلی کارمایکل، نویسنده فیلم Jurassic World 3 (دنیای ژوراسیک ۳) به‌همراه ترورو وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Battle At Big Rock را بر عهده داشته‌اند. اندره هلند، ناتالی مارتینز، ملودی هرد و پیرسون سالوادور، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم کوتاه حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ترورو که در یکی از دو تصویر منتشر شده از فیلم نیز حضور دارد، اضافه کرد:

پس از قسمت قبلی احساس کردم که به دنیای بزرگ‌تری قدم گذاشته‌ایم. شما این حیوانات را در یک محیط ناآشنا قرار می‌دهید و آن‌ها با آن سازگار نیستند و در تلاش هستند تا با آن سازگار شوند. این گروه اولین افرادی هستند که به این مکان سفر می‌کنند تا یک کمپ ایجاد کنند و من دوست دارم این داستان را ببینم.

فیلم Battle At Big Rock: Jurassic World

با اینکه بسیاری معتقد هستند فیلم Fallen Kingdom نتوانسته از پتانسیل‌های خود به خوبی استفاده کند، اما ظاهرا یک پتانسیل بالقوه برای گسترش دنیای مجموعه را نیز ایجاد کرده است تا داستان‌های جدید و بیشتری برای گفتن وجود داشته باشد. ترورو گفت:

این فیلمی است که از زمان شروع کار در مجموعه می‌خواستم بسازم. این فیلم مجموعه‌ای از همه چیزهایی است که ما دوست داریم آن را در مجموعه ببینیم و من از اینکه بخشی از آن هستم بسیار هیجان زده‌ام. به‌زودی اطلاعات بیشتری از آن خواهید شنید.

فیلم Jurassic World 3 قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) اکران شود. 


منبع io9Gizmodo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده