نویسنده: آریا بهپور
// شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۴

رایان رینولدز و ویل فرل در فیلم موزیکال سرود کریسمس بازی می‌کنند

جدیدترین اقتباس سینمایی از سرود کریسمس اثر چارلز دیکنز در قالب یک فیلم موزیکال با حضور رایان رینولدز و ویل فرل تولید می‌شود.

تا امروز شاهد ساخته شدن انواع و اقسام اقتباس‌های تلویزیونی و سینمایی از سرود کریسمس (A Christmas Carol) بوده‌ایم؛ اثر کلاسیک چارلز دیکنز که شخصیت معروف اسکروج (که در ایران با نام اسکروچ هم شناخته می‌شود) را به مخاطبان خود معرفی کرد و با شخصیت‌پردازی جالب او باعث شد تا سال‌ها بعد، همچنان از صفت اسکروج برای نامیدن افراد خسیس استفاده شود. اکنون باخبر شده‌ایم که قرار است اقتباس سینمایی جدیدی از این کتاب محبوب تولید شود که به سبک موزیکال با بازی رایان رینولدز و ویل فرل به نمایش درخواهد آمد.

شان اندرس و جان موریس، کارگردان و نویسنده‌ی مجموعه فیلم‌های Daddy's Home نسخه‌ی جدید سرود کریسمس را تولید می‌کنند ولی هنوز اطلاعات چندانی از آن منتشر نشده است و نقش‌های رینولدز و فرل را هم نمی‌دانیم. این فیلم با همکاری استودیوهای مختلفی تولید می‌شود، از جمله شرکت فرل با نام Gloria Sanchez، استودیوی رینولدز با عنوان Maximum Effort و همین‌طور کمپانی Mosaic.

کتاب سرود کریسمس که در سال ۱۸۴۳ منتشر شد، به ماجراهای شخصیت خسیسی به‌نام ابنیزر اسکروج می‌پردازد که در اثر اتفاقاتی با روح کریسمس گذشته، حال و آینده مواجه می‌شود و در این مسیر ماجراهای جالبی برای او پیش می‌آید. در میان اقتباس‌های متعددی که از این کتاب انجام شده است، می‌توان به فیلم کمدی Scrooged محصول ۱۹۸۸ با بازی بیل ماری و The Muppet Christmas Carol محصول ۱۹۹۲ اشاره کرد. یکی از آخرین اقتباس‌های مطرح در این زمینه هم سرود کریسمس (۲۰۰۹) اثر سه‌بعدی رابرت زمکیس با حضور جیم کری بود.

رایان رینولدز به‌تازگی در فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw حضور داشته، در Six Underground، اثر مایکل بی برای نتفلیکس (Netflix) هم بازی کرده و در فیلم‌های The Hitman's Wife's Bodyguard و Free Guy هم نقش‌آفرینی کرده است. از طرف دیگر هم ویل فرل اوایل امسال با The Lego Movie 2: The Second Part به سالن‌های سینما آمد و از جمله بازیگران فیلم Downhill است؛ بازسازی‌ای از فیلم فورس ماژور (Force Majeure) محصول ۲۰۱۴ کشور سوئد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده