نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۴

نسخه کارگردان فیلم Midsommar در انحصار اپل خواهد بود

طبق اطلاعات منتشر شده، نسخه کارگردان فیلم Midsommar قرار است در انحصار اپل باشد و شاهد انتشار نسخه خانگی آن نخواهیم بود.

مدتی پیش بود که کمپانی A24 سرانجام نسخه کارگردان و طولانی‌تر فیلم Midsommar (میدسامر) را رسما تایید کرد که در حال حاضر این نسخه در سینماها در حال نمایش است. نسخه کارگردان این فیلم ترسناک حدود ۲۴ دقیقه بیشتر از نسخه اصلی و اکران است و مدت زمان آن در مجموع ۱۷۱ دقیقه اعلام شده که مدت زمان نسخه اکران و اصلی فیلم ۱۴۷ دقیقه بوده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نسخه کارگردان فیلم Midsommar قرار است در انحصار اپل تی‌وی باشد. طبق خبری که BloodyDisgusting منتشر کرده، نسخه کارگردان این فیلم ترسناک قرار نیست دارای نسخه خانگی باشد و این نسخه در انحصار اپل TV خواهد بود. در توضیحات ثبت شده در فروشگاه اپل، این نسخه در انحصار Apple TV است که انتظار می‌رود در دسترس کاربران سرویس استریم جدید Apple TV Plus نیز قرار بگیرد.

نسخه کارگردان فیلم Midsommar در تاریخ ۲۴ سپتامبر امسال (۲ مهر) از Apple TV منتشر خواهد شد و کاربران آن می‌توانند این نسخه از فیلم را دریافت کنند. فلورنس پیو، جک رینور، ویل پولتر و ویلیام جکسون هارپر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Midsommar حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آری استر که سال گذشته برای کارگردانی فیلم Hereditary (موروثی) با تحسین منتقدان و تماشاگران مواجه شده بود، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Midsommar را بر عهده داشته است. همچنین مدتی پیش تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی این فیلم اعلام شد که طبق آن، نسخه دیجیتالی فیلم Midsommar در تاریخ ۲۴ سپتامبر امسال (۲ مهر) منتشر خواهد شد و در ادامه شاهد انتشار نسخه خانگی این فیلم ترسناک که شامل نسخه بلوری و DVD می‌شود، در تاریخ ۸ اکتبر امسال (۱۶ مهر) خواهیم بود.

فیلم Midsommar که با تحسین منتقدان مواجه شده، تا به امروز بیش از ۳۵.۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل بیش از ۲۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۸.۶ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده