نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

اولین تصاویر از شروع مراحل فیلمبرداری فیلم Cruella با بازی اما استون منتشر شد

به‌تازگی مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Cruella با بازی اما استون در لندن رسما آغاز شده که تصاویری از پشت صحنه این فیلم نیز منتشر شده است.

مدتی پیش بود که در طول نمایشگاه D23، کمپانی والت دیزنی اولین تصویر رسمی فیلم Cruella (کروئلا) را منتشر کرد که در این تصویر شاهد حضور اما استون، بازیگر نقش شخصیت کروئلا دویل بودیم که ظاهر بسیار متفاوتی نسبت به نقش‌آفرینی‌های قبلی خود دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم لایو اکشن مورد انتظار رسما آغاز شده است. به نقل از جاست‌جرد، همانطور که مدتی پیش دیزنی وعده داده بود، مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Cruella در لندن رسما آغاز شده که تصاویری از پشت صحنه این فیلم نیز فاش و منتشر شده است. تمرکز بیشتر این تصاویر روی شخصیت کروئلا دویل است که موهای قرمز رنگی دارد و استون دوباره ظاهر متفاوتی در این تصاویر دارد. علاوه بر حضور استون با دو ظاهر متفاوت، در این تصاویر شاهد حضور جوئل فرای، بازیگر نقش جسپر و پاول والتر هاوسر، بازیگر نقش هوراس نیز هستیم که به‌همراه کروئلا در حال فرار دیده می‌شوند که احتمالا دزدی یا یک خرابکاری انجام داده‌اند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

 علاوه بر این، اما تامپسون نیز در فیلم Cruella حضور دارد که در این تصاویر شاهد حضور او نیستیم و همچنین قابل انتظار است حضور بازیگران بیشتری نیز در این فیلم لایو اکشن که در واقع اسپین‌آف لایو اکشن انیمیشن One Hundred and One Dalmatians (صد و یک سگ خالدار) محسوب می‌شود، اعلام شود. اتفاقات فیلم Cruella قرار است در لندن دهه ۷۰ میلادی جریان داشته باشد و فضایی پانک خواهد داشت که نسبت به دیگر کارهای لایو اکشن ظاهرا قرار است کمی متفاوت باشد. این فیلم قرار است به ریشه و گذشته شخصیت کروئلا بپردازد که پیش از این بتی لو جرسون در نسخه انیمیشنی آن و گلن کلوز در نسخه لایو اکشن این مجموعه نقش شخصیت کروئلا را بر عهده داشتند.

فیلم Cruella برای اکران در ۲۸ می ۲۰۲۱ (۷ خرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. کریگ گیلسپی، کارگردان فیلم I Tonya (من تونیا هستم)، وظیفه کارگردانی فیلم Cruella را بر عهده دارد و همچنین تونی مک‌نامارا، نویسنده فیلم The Favourite (سوگلی)، به‌همراه دانا فاکس، وظیفه نوشتن جدیدترین نسخه فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده