نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲

بازیگر سریال Game of Thrones نقش جسپر را در فیلم Cruella بازی می‌کند

جوئل فرای، بازیگر سریال Game of Thrones برای بازی در نقش جسپر به جمع بازیگران فیلم Cruella اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش جسپر در فیلم Cruella (کروئلا) تایید و معرفی شده است. جوئل فرای قرار است نقش شخصیت جسپر را در این فیلم لایو اکشن که در واقع اسپین‌آف انیمیشن One Hundred and One Dalmatians (صد و یک سگ خالدار) محسوب می‌شود، بازی کند. در انیمیشن آن، جسپر و هوراس ۱۰۱ سگ خالدار را برای کروئلا دویل می‌دزدند. پاول والتر هاوسر، بازیگر فیلم I Tonya (من تونیا هستم) قرار است نقش هوراس را در فیلم Cruella بازی کند که مدتی پیش مذاکرات خود با کمپانی والت دیزنی را برای حضور در این فیلم آغاز کرده بود. اما استون، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم La La Land (لا لا لند)، نیز نقش شخصیت کروئلا دویل را در فیلم Cruella بر عهده دارد.

101 Dalmatians

همچنین اما تامپسون دیگر بازیگری است در فیلم Cruella قرار است حضور داشته باشد که اطلاعاتی از نقش او منتشر نشده است. کریگ گیلسپی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم The Finest Hours (بهترین ساعات) و فیلم I Tonya، وظیفه کارگردانی فیلم Cruella را بر عهده خواهد داشت. تونی مک‌نامارا، نویسنده فیلم The Favourite (سوگلی)، وظیفه نوشتن جدیدترین نسخه فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد و دانا فاکس به او در نوشتن فیلمنامه این فیلم لایو اکشن کمک خواهد کرد. مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Cruella قرار است از ماه سپتامبر ۲۰۱۹ (شهریور یا مهر ۱۳۹۸) آغاز شود. در طی سال جاری، فروش جهانی فیلم The Lion King (شیر شاه) و فیلم Aladdin (علاالدین) از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد و دیزنی امید زیادی دارد تا فیلم Cruella نیز به چنین موفقیتی دست پیدا کند.

فیلم Cruella برای اکران در تاریخ ۲۳ دسامبر ۲۰۲۰ (۳ دی ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. فرای بیشتر برای بازی در هشت قسمت از سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) شناخته می‌شود که نقش شخصیت هیزدار زو لوراک را بر عهده داشت. علاوه بر این، فرای در فیلم‌هایی چون فیلم Paddington 2 (پدینگتون ۲)، فیلم Yesterday (دیروز)، فیلم Benjamin (بنیامین) و فیلم 10,000BC (ده هزار سال پیش از میلاد)، نیز به ایفای نقش پرداخته و او اخیرا در فیلم Love, Wedding, Repeat برای شبکه نتفلیکس نیز به ایفای نقش پرداخته است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده