نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

وینس وان و کاترین نیوتون به فیلم دلهره آور جدید بلوم هاوس اضافه شدند

بلوم هاوس از اضافه شدن وینس وان و کاترین نیوتون به فیلم جدید و دلهره‌آور جدید خود با محوریت تعویض بدن خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت فیلمسازی بلوم هاوس در حال ساخت یک فیلم دلهره‌آور جدید است و دو بازیگر اصلی این فیلم نیز استخدام شده‌اند. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، وینس وان و کاترین نیوتون قرار است نقش‌های اصلی این فیلم ترسناک را بازی کنند که توسط بلوم هاوس در دست ساخت است. کریستوفر لندن، کارگردان فیلم‌ Happy Death Day (روز مرگت مبارک)  و فیلم Happy Death Day 2U (روز مرگت مبارک تو یو)، وظیفه کارگردانی این فیلم دلهره‌آور را بر عهده دارد که در حال حاضر نامی برای آن انتخاب نشده است، اما طبق گفته بلوم‌هاوس، این فیلم با محوریت تغییر بدن در دست ساخت است. مایکل کندی نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد.

وینس وان

این فیلم ترسناک داستان یک دختر جوان را دنبال می‌کند که به طور ناگهانی بدنش با یک قاتل سریالی عوض می‌شود و حال او ۲۴ ساعت فرصت دارد تا مانع دائمی شدن این اتفاق شود و تاثیر این موضوع را بالعکس کند. وان در طول سال‌های اخیر بیشتر برای بازی در فصل دوم سریال True Detective (کاراگاه حقیقی)، فیلم Hacksaw Ridge (ستیغ هک‌سا)، فیلم Fighting with My Family (مبارزه با خانواده‌ام)، فیلم Mr. & Mrs. Smith (خانم و آقای اسمیت)، فیلم Brawl in Cell Block 99 (درگیری در سلول ۹۹) و فیلم Dragged Across Concrete شناخته می‌شود و فیلم Seberg جدیدترین اثری است که شاهد حضور این بازیگر ۴۹ ساله در آن بوده‌ایم. همچنین نیوتون نیز برای بازی در سریال Big Little Lies (دروغ‌ های کوچک بزرگ)، سریال The Society (جامعه) و فیلم Pokemon: Detective Pikachu (پوکمون: کارآگاه پیکاچو) شناخته می‌شود.

هنوز تاریخی برای اکران این فیلم ترسناک اعلام نشده و بلوم‌هاوس در حال مذاکره با چند شرکت برای فروش حق پخش آن است که اطلاعاتی از این شرکت‌ها منتشر نشده است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده