نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۸

اولین تیزر تریلر فیلم Birds of Prey به زودی منتشر خواهد شد؛ ثبت اطلاعات تریلر جدید فیلم Doctor Sleep

به‌تازگی برادران وارنر اطلاعات اولین تیزر تریلر فیلم Birds of Prey و تریلر جدید فیلم Doctor Sleep را ثبت کرده که احتمالا به‌زودی منتشر خواهند شد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر اطلاعاتی از تریلرهای دو فیلم جدید خود را ثبت کرده است. گروه تریلرترک به‌تازگی اعلام کرده‌اند که اخیرا اطلاعاتی از اولین تیزر تریلر فیلم Birds of Prey and The Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn (پرندگان شکاری و رهایی رویایی یک هارلی کویین) در سایت آلمانی FSK ثبت شده که نشان می‌دهد این تریلر قرار است به‌زودی در سینماها نمایش داده شود. قابل انتظار است که این تریلر پیش از نمایش فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) در سینماها نمایش داده شود. با این حال، مدت زمان اولین تیزر تریلر کمتر از ۴۰ ثانیه است و به همین منظور ممکن است این تیزر تریلر مانند اولین تیزر تریلر فیلم Tenet (تنت) به کارگردانی کریستوفر نولان، تنها برای نمایش در سینماها باشد و شاهد انتشار رسمی این تریلر به‌صورت آنلاین نباشیم:

اطلاعات تیزر تریلر فیلم Birds of Prey

فیلم Birds of Prey برای اکران در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. با این حال، زمان زیادی تا اکران این فیلم از دنیای DC (دی سی) باقی نمانده، اما هنوز شاهد شروع رسمی تبلیغات این فیلم نبوده‌ایم. مارگو رابی در نقش هارلی کویین، مری الیزابت وینستد، جرنی اسمالت-بل، رزی پرز، ایوان مک گرگور، الا جی بسکو، کریس مسینا، استیون ویلیامز، فرانسوا چاو، مت ویلیگ، درک ویلسون، الی وانگ، دانا لی و تالون رید، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Birds of Prey حضور دارند و به ایفای پرداخته‌اند. علاوه بر این، برادران وارنر اطلاعاتی از تریلر جدید فیلم Doctor Sleep (دکتر اسلیپ) نیز ثبت کرده که قابل انتظار است این تریلر نیز همزمان با اکران دنباله فیلم It (آن) منتشر شود که توسط یک استودیو یعنی نیو لاین سینما نیز ساخته شده‌اند. مدت زمان این تریلر که دومین تریلر دنباله فیلم The Shining (درخشش) است، ۲ دقیقه و ۲۵ ثانیه است که انتظار می‌رود کمی زودتر به‌صورت آنلاین نیز منتشر شود:

اطلاعات دومین تریلر فیلم Doctor Sleep

فیلم Doctor Sleep برای اکران در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. ایوان مک گرگور، ربکا فرگوسن، زان مک‌ کلارنون، کایلی کوران، کارل لامبلی، الکس اسو، امیلی آلین لیند، شلی دووال، جاسلین داناهیو، جیکوب ترمبلی، کلیف کرتیس و بروس گرینوود، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم ترسناک حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده