نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

تاریخ اکران محدود نسخه کارگردان فیلم Midsommar اعلام شد

سرانجام شرکت A24 تاریخ اکران نسخه کارگردان و طولانی‌تر فیلم Midsommar به کارگردانی آری استر، را تایید و اعلام کرد.

ماه تیر امسال بود که آری استر، کارگردان فیلم Midsommar (میدسامر) اعلام کرد که این فیلم ترسناک قرار است دارای یک نسخه کارگردانی باشد که نسبت به نسخه اکران فیلم، حدود ۳۰ دقیقه طولانی‌تر است. بااین‌حال، مدتی پیش تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی این فیلم اعلام شد که در این نسخه شاهد نسخه کارگردان فیلم نبودیم و این موضوع باعث دلسردی طرفداران این فیلم و آری استر شده بود و بسیاری تصور کردند که این نسخه پیش از انتشار لغو شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نسخه کارگردان فیلم Midsommar قرار است به‌صورت محدود در سینماها نمایش داده شود. شرکت A24 اعلام کرد که نسخه کارگردان فیلم میدسامر که پیش از این تنها در فستیوال فیلم‌های ترسناک نمایش داده شده بود، قرار است به‌صورت محدود و در چند سینمای گزینش شده طی این هفته نمایش داده شود.

زمان نسخه کارگردان فیلم Midsommar حدود ۲۴ دقیقه بیشتر از نسخه اصلی و اکران است و گفته می‌شود این نسخه دارای تصاویری طولانی‌تر برخی از صحنه‌های فیلم و همچنین شامل صحنه‌های جدیدی است که تا پیش از این در نسخه اکران فیلم قرار داده نشده بودند. اکران نسخه طولانی‌تر این فیلم از تاریخ ۳۰ اوت امسال (۸ شهریور) که فردا می‌شود، آغاز خواهد شد و مشخص نیست که تا چه زمانی این نسخه روی پرده خواهد بود. فلورنس پیو، جک رینور، ویل پولتر و ویلیام جکسون هارپر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Midsommar حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم ترسناک تا به امروز ۳۴.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل بیش از ۲۵.۹ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۸.۶ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.

نسخه دیجیتالی فیلم Midsommar در تاریخ ۲۴ سپتامبر امسال (۲ مهر) منتشر خواهد شد و در ادامه شاهد انتشار نسخه خانگی این فیلم ترسناک که شامل نسخه بلوری و DVD می‌شود، در تاریخ ۸ اکتبر امسال (۱۶ مهر) خواهیم بود. هنوز زمان انتشار خانگی نسخه کارگردان فیلم Midsommar اعلام نشده است.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده