نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

نسخه کارگردان فیلم Midsommar حدود ۳۰ دقیقه طولانی‌تر است

آری استر تایید کرد که فیلم Midsommar دارای نسخه کارگردان است که حدود ۳۰ دقیقه‌ طولانی‌تر از نسخه اکران آن خواهد بود.

مدتی می‌شود که اکران فیلم Midsommar (میدسامر) آغاز شده و این فیلم توانسته نظر منتقدان و تا حدودی تماشاگران را به خود جلب کند. این فیلم ترسناک تا به امروز حدود ۱۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کرده است. وظیفه کارگردانی این فیلم بر عهده آری استر است که سال گذشته برای کارگردانی فیلم Hereditary (موروثی) با تحسین منتقدان و تماشاگران مواجه شده بود. 

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Midsommar دارای نسخه کارگردان و طولانی‌تر خواهد بود. در جریان یک پرسش و پاسخ در ردیت، آری استر در پاسخ به سوالی یکی از طرفداران گفت که نسخه کارگردان فیلم میدسامر وجود دارد و در ادامه اضافه کرد که این نسخه ۳۰ دقیقه طولانی‌تر از نسخه اکران خواهد بود و او اکنون در حال کار روی این نسخه است، اما مشخص نیست که این نسخه از فیلم تنها برای بخش خانگی است یا شاهد اکران محدود آن در سینماها نیز خواهیم بود. استر گفت:

اکنون در حال کار روی یک نسخه طولانی‌تر از نسخه اکران فیلم هستیم. این نسخه قرار نیست ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه طولانی‌تر باشد، اما حداقل ۳۰ دقیقه طولانی‌تر از نسخه اکران فیلم است.

آری استر

پیش از این، آری استر در مصاحبه با GameSpot گفته بود که مدت زمان فیلم Midsommar در ابتدا ۳ ساعت و ۴۵ دقیقه بوده و گفت که حذف یکی از این صحنه‌ها برای او بسیار سخت بوده است. مدت زمان نسخه اکران فیلم میدسامر ۲ ساعت و ۲۷ دقیقه یا به عبارتی ۱۴۷ دقیقه است که ظاهرا در زمان تدوین اختلاف بسیار زیادی در مورد کاهش مدت زمان فیلم وجود داشت. آری استر وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Midsommar را بر عهده داشته است. فلورنس پیو، جک رینور، ویل پولتر و ویلیام جکسون هارپر، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم ترسناک حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Midsommar داستان یک زوج جوان را دنبال می‌کند که برای دیدار با دوستان خود و همچنین شرکت در جشنوار تابستانی به زادگاه روستایی آن‌ها در کشور سوئد سفر می‌کنند، اما اتفاقات دیگری در انتظار آن‌ها است.


منبع TheWrap
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده