نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱

تایکا وایتیتی در حال مذاکره برای حضور در فیلم The Suicide Squad است

تایکا وایتیتی در حال انجام مذاکره با برادران وارنر برای حضور در فیلم The Suicide Squad به کارگردانی جیمز گان است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، استخدام بازیگر برای فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) همچنان ادامه دارد. تایکا وایتیتی در حال انجام مذاکرات نهایی و بستن قرارداد همکاری با شرکت برادران وارنر برای حضور در قسمت جدید فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) است. با این حال، اطلاعاتی از نقش احتمالی وایتیتی منتشر نشده، اما او چندان با بازی در فیلم‌های DC (دی سی) غریبه نیست و پیش از این شاهد نقش آفرینی وایتیتی در نقش توماس کالماکو در فیلم Green Lantern (گرین لنترن) بودیم. جیمز گان، کارگردان دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Suicide Squad را بر عهده دارد. مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است از پاییز امسال آغاز شود.

جیمز گان

علاوه بر وایتیتی، مارگو رابی، جای کورتنی، وایولا دیویس، جوئل کینامن، ادریس البا، جان سینا، دیوید دستمالچیان، دنیلا ملکیور، فلولا بورگ، ناتان فیلیون، استیو ایجی و استورم رید، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم The Suicide Squad تایید و اعلام شده است که بخشی از این بازیگران از قسمت اصلی باز خواهند گشت و بخشی دیگر بازیگران جدیدی هستند که انتظار می‌رود نقش‌های جدیدی را نیز بر عهده داشته باشند. وایتیتی که بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، فیلم What We Do In The Shadows (آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم) و فیلم Hunt for the Wilderpeople (شکار برای مردم وحشی)، شناخته می‌شود، مدتی پیش فیلم JoJo Rabbit (خرگوش جوجو) را کارگردانی کرده بود.

فیلم JoJo Rabbit قرار است در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۱۳۹۸) اکران شود که وایتیتی در این فیلم نقش نسخه خیالی آدولف هیتلر را بازی کرده است. او همچنین قرار است برای کارگردانی فیلم Thor: Love and Thunder (ثور: لاو و تاندر) برای اکران در سال ۲۰۲۱ نیز به دنیای سینمایی مارول بازگردد که در این مجموعه نقش کورگ را نیز بازی کرده است. پیش از این فیلم، وایتیتی قرار است فیلم Next Goal Wins را کارگردانی کند که این فیلم قرار است سال ۲۰۲۰ منتشر شود.

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده