نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۰

سریال‌های دیزنی پلاس هفتگی پخش خواهند شد [D23 2019]

دیزنی اعلام کرد که سریال‌های شبکه‌ی دیزنی‌پلاس به‌صورت هفتگی پخش می‌شوند و همه‌ی قسمت‌های هر فصل را به‌صورت یک‌جا به دست مخاطبان نمی‌رسانند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شده است. بنا به اخبار نمایشگاه D23، منابع نزدیک به TVLine تایید کردند که اپیزودهای سریال‌های این سرویس استریمی تازه‌تأسیس قرار است به‌صورت هفتگی پخش بشوند. این حرکت دقیقا برخلاف مدل کاری شبکه‌ی نتفلیکس است که هر فصل از سریال‌های خود را یک‌جا منتشر می‌کند. هزینه‌ی ماهیانه‌ی سرویس/شبکه‌ی استریمی/اینترنتی دیزنی پلاس ۶.۹۹ دلار خواهد بود و این شبکه در روز آغاز به کار، بیش از ۵۰۰ فیلم/انیمیشن و بیشتر از ۷ هزار قسمت از سریال‌های گوناگون را در آرشیو خود جای داده است. هر اکانت دیزنی‌پلاس قابلیت اشتراک‌گذاری بین ۷ شخص را دارد و همچنین هر اکانت می‌تواند به‌طور همزمان روی ۴ دستگاه به استریم محتوا بپردازد. راستی فراموش نکنید که دیزنی‌پلاس از همان آغاز فعالیت خود از استریم 4K نیز پشتیبانی می‌کند.

سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) و سریال High School Musical: The Musical: The Series از جمله سریال‌هایی هستند که همزمان با آغاز به کار سرویس استریم Disney Plus منتشر خواهند شد و قرار است پخش هفتگی اپیزودها را تجربه کنند. سریال Star Wars The Clone Wars (جنگ ستارگان جنگ های کلون) و سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) هم از دیگر سریال‌های مهم دیزنی پلاس هستند که قرار است طی سال اول فعالیت این سرویس استریم منتشر شوند. باید دید واکنش کسانی که قصد خرید اشتراک این سرویس استریم را دارند، چیست و آیا آن‌ها حاضر هستند با فرمت پخش قسمت‌های مختلف هر سریال کنار بیایند یا آن را پس می‌زنند. همچنین باید دید که این موضوع چه تاثیری روی رقابت دیزنی پلاس با دیگر سرویس‌ها دارد.

سرویس استریم دیزنی پلاس در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۱ آبان ۱۳۹۸) درون سه کشور آمریکا، کانادا و هلند آغاز به کار خواهد کرد و یک هفته بعد از آن هم در دسترس کاربران نیوزیلند و استرالیا قرار می‌گیرد.


منبع TVLine
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده