نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۱۹

اولین تریلر از سریال High School Musical: The Musical: The Series پخش شد [D23 2019]

در جریان رویداد D23 و پنل شبکه‌ی اینترنتی دیزنی‌پلاس، اولین تریلر از سریال High School Musical: The Musical: The Series پخش شد.

رویداد D23 شرکت دیزنی هم‌اکنون درجریان است و طی پنلی که برای سرویس استریمی/اینترنتی دیزنی پلاس برگزار شده، اخبار بسیار زیادی درحال ارسال شدن به مخاطبان دنیای سرگرمی هستند. حالا و در جریان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، همان‌طور که هواداران طبق برنامه‌ای که دیزنی برای این رویداد اعلام کرده بود انتظارش را داشتند، اولین تریلر سریال High School Musical: The Musical: The Series به‌صورت عمومی پخش شد.

همان‌طور که از اسم سریال که صدالبته درنوع خودش عجیب و جالب است برمی‌آید، ماجراهای High School Musical: The Musical: The Series در یک دبیرستان جریان خواهمد داشت. به‌گونه‌ای که احتمالا در طول سریال دانش‌آموزها همزمان با درگیری با مسائل درسی و چالش‌های روزمره با مسئولان و معلم‌های خود، باید طی رقابت‌هایی از جنس هنر و موسیقی بایکدیگر نیز مسابقه‌ بدهند. به همین خاطر کم‌وبیش می‌توان گفت اثر مورد بحث فضایی همچون فضای سری فیلم‌های Step Up با حال و هوای دبیرستانی را در خود جای داده است. همچنین احتمالا خودتان فهمیده‌اید که این سریال هم مثل اکثر سریال‌های دیگری که امروز برای سرویس دیزنی‌پلاس معرفی شدند، در همان زمان شروع به‌کار این شبکه‌ی استریمی به‌صورت اختصاصی روی آن نمایش داده خواهد شد. شما می‌توانید برای تماشای نخستین تریلر High School Musical: The Musical: The Series به یوتیوب مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده