نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

تاریخ انتشار بلوری فیلم Men in Black: International اعلام شد

سونی پیکچرز اخیرا تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Men in Black: International را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Men in Black: International (مردان سیاه‌پوش بین‌المللی) تایید و اعلام شده است. بخش محصولات خانگی شرکت سونی پیکچرز اعلام کرد که در ابتدا نسخه دیجیتالی قسمت جدید فیلم Men In Black (مردان سیاه پوش) در تاریخ ۲۰ آگوست امسال (۲۹ مرداد) منتشر خواهد شد و در ادامه شاهد انتشار نسخه خانگی این فیلم اکشن و علمی تخیلی که شامل نسخه 4K Ultra HD، بلوری و DVD می‌شود، در تاریخ ۳ سپتامبر امسال (۱۲ شهریور) خواهیم بود. همچنین نسخه خانگی فیلم Men in Black: International دارای ۴۵ دقیقه محتوای اضافه خواهد بود که این محتوا شامل صحنه‌های حذف شده، ویدیویی از اشتباهات بازیگران در پشت صحنه، ویدیوهایی از پشت صحنه ساخت فیلم و توضیحات عوامل تولید فیلم و غیره خواهد بود. همچنین تصویر روی جلد نسخه خانگی اسپین‌آف فیلم مردان سیاه پوش نیز منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Men in Black: International

Men in Black: International

فیلم Men in Black International در ماه خرداد امسال به‌روی پرده‌های سینما رفت و با نقدهای متوسط و ضعیف منتقدان مواجه شد. وضعیت فیلم در گیشه نیز بهتر نبود و تماشاگران چندان روی خوشی به تماشای این فیلم نداند. قسمت جدید فیلم Men In Black در مجموع بش از ۲۴۷.۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد که این فروش شامل ۷۸.۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۶۸.۸ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود که باتوجه‌به بودجه ساخت ۱۱۰ میلیون دلاری فیلم، بسیار بعید است که سونی پیکچرز به ساخت دنباله این فیمل چراغ سبز نشان دهد یا حتی قسمت جدیدی براساس این مجموعه تولید و منتشر کند.

کریس همسورث، تسا تامپسون، ربکا فرگوسن، اما تامپسون، لیام نیسون، کمیل نانجیانی و ریف اسپال، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Men in Black: International حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی قسمت جدید فیلم Men in Black بر عهده اف گری گری، کارگردان فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) و فیلم Straight Outta Compton (مستقیم از کامپتن)، بوده است و آرت مارکوم و مت هالووی، نویسندگان فیلم Iron Man (مرد آهنی)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده